Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență cu “Survivor România”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Sâmbătă, 1 mai, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public. În intervalul de difuzare a reality-ului “Survivor România” (19:58 – 23:56), Kanal D a fost lider de piață și a înregistrat 9,9 puncte de rating și 26,o% cota de piață, pe targetul Național, 7,7 puncte de rating și 21,3% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,4 puncte de rating și
Ediția de sâmbătă “Survivor România” a fost urmărită de o medie de peste 1.7 milioane (1.742.000) de români din întreaga țară. Minutul de maximă audiență, atins la 22:31, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, 2.328.000 de fani.
Duminică, 2 mai, Kanal D și-a menținut poziția de lider de piață, cu “Survivor România” (19:59 – 23:59).
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
Citește și: Cum l-a visat Adriana Bahmuțeanu pe Silviu Prigoană: “Iartă-mă, dacă ți-am greșit! A fost ca o premoniție.”
O medie de peste 1.6 milioane (1.629.000) de telespectatori din întreaga țară au urmărit ediția de duminică “Survivor România”, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 22:00, peste 2 milioane (2.146.000) de telespectatori din întreaga țară urmăreau confruntarea între Războinci și Faimoși.