De ce să alegi adrese de email pe domenii proprii pentru afacerea ta

Author: O.P.

O realitate a zilelor noastre este că foarte multe servicii de comunicare online sunt gratuite. Totuși, în realitate, totul are un preț, cel mai des trebuie să accepți mesajele publicitare ca un compromis pentru a avea respectivele gratuități. În plus, foarte multe servicii gratuite nu au preț în varianta standard, dar există în paralel și o variantă premium, ceva mai avansată din punct de vedere al calității și cantității resurselor sau care îți respectă mai mult timpul, intimitatea etc. Un astfel de caz este cel al serviciilor de email, considerate a fi gratuite. În mediul de afaceri însă, ceea ce este gratuit, deci la îndemâna tuturor, este cu un pas în spate în ceea ce privește nivelul de încredere comunicat în relațiile profesionale.

 

Indiferent dacă ai deja un website sau folosești pentru imaginea ta momentan doar pagini pe rețele de socializare precum Facebook sau Instagram, domeniul web pentru firma / brandul tău ar trebui să fie achiziționat practic din momentul înființării firmei / constituirii brandului respectiv. Și asta în condițiile în care agențiile de branding verifica mărcile noi nu doar la OSIM, ci și în ceea ce privește disponibilitatea domeniului web (.ro de preferat), atât de importantă este prezența online independentă. Ce faci cu domeniul web chiar și până în momentul în care ai un website funcțional? Îl folosești asociat conturilor de email.

 

De ce să ai adrese de e-mail personalizate pentru afacerea ta, când este la îndemână să folosești resurse gratuite precum Gmail sau Yahoo, așa cum faci în interes personal? Răspunsul este simplu: tocmai pentru a face diferența între personal și profesional, pentru a oferi mai multă încredere comunicării de business. Vei arăta mai profesionist, persoanele cu care interacționezi (clienți, furnizori, parteneri) vor intra în contact cu brandul tău și îți vor oferi capital ridicat de încredere. Ai mai multă autoritate în comunicare. La fel cum folosești domeniul web propriu pentru website-ul tău dacă este cazul, tot așa este foarte indicat să ai o adresă de email (sau mai multe) la standard profesional, pentru un branding consistent.

 

În condițiile în care pe internet oricine poate spune orice și își poate face ușor o identitate, în condițiile în care tentativele de fraudă online sunt foarte multe în ultima perioadă, oricine este atent la detalii, iar adresele de email care nu au brand propriu pur și simplu nu oferă încredere. Poate fi considerat un gest de bază pentru orice companie serioasă realizarea de adrese de email profesionale, personalizate, pentru departamente și angajați. În companiile mari, nu există excepție de la această regulă! Să combini adresa de email personală cu cea personală poate fi riscant din multe puncte de vedere, inclusiv referindu-ne la conținut.

 

Trebuie subliniat faptul că a avea adrese de email personalizate nu costă de fapt nimic în plus, atât timp cât ai domeniul web și pachetul de găzduire web. Poți să-ți faci gratuit multe conturi de e-mail pentru tine și pentru angajați. Un argument în plus: ai mai bine controlul comunicării. În cazul în care un angajat părăsește firma, automat îi poți întrerupe contul de email. De asemenea, poți direcționa toate emailurile venite pe adresa sa profesională către o altă adresă din firmă și astfel nu vei întrerupe comunicarea importantă pentru compania ta. Te asiguri și cu privire la confidențialitatea datelor, la evitarea pierderii unor informații care nu dorești să rămâna la dispoziția fostului angajat.

 

Ai mereu control 100%! Nu poți pierde o adresă de email profesională, nu ai cum să pierzi accesul la date. Vei avea oricând drepturile administrative, vei putea să accesezi și să gestionezi adresa de e-mail, chiar dacă oferi angajaților posibilitatea de a-și schimba parola și anumite setări. Realizarea unui email personalizat este ușor de făcut cu ajutorul furnizorul tău de servicii de găzduire web, dacă nu știi cum să faci acest lucru poți să soliciți suport tehnic.

 

 


Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.