Recent, mulți antreprenori au ales să doteze bucătăriile localurilor ce le dețin cu folie termo. Ce este aceasta și de ce ar merita să o iei și tu în considerare pentru afacerea ta?
Știm cum arată ambalajele de unică folosință: comanzi un meniu, primești o caserolă cu capac, din polistiren, sau o cutie de carton tip meniu. De multe ori, sunt compartimentate, iar dacă nu, pur și simplu se pun mai multe caserole împreună în funcție de comandă. De ce a fost nevoie de folie termo? Ei bine, caserolele din polistiren, așa cum le știm, deși sunt stivuibile, nu sunt foarte eficiente din punct de vedere al capacității de sigilare.
Sigilare și optimizarea întrebuințării unei simple caserole, cu ajutorul foliei termosudabile: de ce se folosește folie termo în majoritatea industriei HoReCa?
Aceeași rolă de folie termo poate acoperi atât un bol din PP, cât și o caserolă mică sau una mare, fiind foarte versatilă. În plus, luând în calcul deșeurile generate de ambalajele de unică folosință, putem spune că folia reduce semnificativ acest lucru.
Desigur, vorbim și despre motivul real pentru care este folosită atât de des: sigilarea excelentă. Dat fiind faptul că se sigilează prin topirea plasticului peste marginile caserolei (adică, la propriu, se sudează), devine un sigiliu grozav pentru orice tip de mâncare - chiar și lichide.
Atât timp cât obiecte ascuțite nu străpung plasticul sau nu se pune greutate peste folie, aceasta va rezista. Deci, pentru un preparat comandat la pachet și transportat într-o sacoșă, mai este nevoie să spunem de ce e atât de utilă și cum a ajuns să fie atât de populară în rândul antreprenorilor?
Pentru a condensa informațiile, iată o listă pe scurt a motivelor și o scurtă recapitulare:
- Siglare eficientă, chiar și pentru lichide
- Versatilitate: e potrivită pentru majoritatea ambalajelor termosudabile, din PP sau bio
- Sigură pentru alimente
- Reducerea deșeurilor și implicit a poluării
- Raport preț calitate și eficiență foarte bun
- Estetică plăcută (crește atractivitatea produselor din interior)
Practic, este o opțiune inovativă, potrivită pentru majoritatea restaurantelor, indiferent de tipul de bucătărie și meniu.
De ce să o iei în considerare pentru afacerea ta?
Nu putem spune că știm exact cu ce te ocupi, mai exact, dar ne adresăm unui public de antreprenori din industria HoReCa. Așadar, presupunem că deții un restaurant, un hotel sau o cafenea. Motivul pentru care ai lua folia termo în considerare este, în principal, costul.
Deși ambalajele de unică folosință nu sunt scumpe când calculăm prețul la bucată, atunci când vine vorba de cantități industriale, lucrurile se schimbă. Cu ajutorul foliei termo, vei tăia din costuri, mulțumită fapului că este o soluție versatilă cu avantajele pe care le-am enumerat. Pe scurt: e vorba de profit, dar și de clienți fericiți.
Cât costă?
Depinde de dimensiunea rolelor și cantitatea de care ai nevoie. De regulă, indiferent de alegere, folia termo este mai avantajoasă ca preț și reprezintă o investiție pe termen lung mai bună, în comparație cu caserolele standard.
Concluzia este că investești acum într-o schimbare, pentru a profita mai târziu.