De ce sunt utilizate tot mai multe instrumente de spionaj pe Facebook?

Autor: O.P.

Instrumentele Facebook Spy ar trebui sa constituie o parte importanta a strategiei fiecarui marketer online daca acesta este serios in a merge mai departe in afaceri. Amintiti-va doar, nu exista un instrument perfect.

Chiar si utilizand fiecare instrument existent, nu veti capta fiecare anunt creat de concurenta. Ce puteti face este sa gasiti si sa analizati campaniile concurentilor pentru a afla ce functioneaza in nisa  si, poate, mai important, sa obtineti o perspectiva asupra motivului pentru care anuntul respectiv functioneaza. De asemenea, nu trebuie sa va limitati la cercetarea concurentilor din nisa dvs.

Nu uitati, nu incercati sa copiati campanii, ci sa va inspirati pentru propria creativitate si sa gasiti propria pozitie unica pe piata. Uneori, privirea catre marii jucatori de pe alte piete poate deschide ochii catre un mod cu totul nou de a face lucrurile.

Asadar, nu va temeti sa luati informatii de la firme si branduri de top pe care le puteti incorpora in campaniile proprii. Ceea ce conteaza de fapt, este traducerea mesajului intr-un format care functioneaza pentru publicul propriu. O idee foarte buna este sa cumparati AdSector discount, un pachet in care veti avea la dispozitie o gama larga si variata de utilitare pentru SEO pe langa acest instrument de spionaj pe retelele de socializare, la cel mai mic pret.

Nici nu trebuie sa cheltuiti o suma imensa pentru a face acest lucru, deoarece multe dintre instrumentele gratuite va vor oferi suficiente surse pentru a incepe sa faceti campanii de succes. Apoi, mai tarziu, atunci cand gestionati mai multe campanii proprii pentru clienti, poate doriti sa faceti trecerea la unul dintre instrumentele platite.

Un alt punct de retinut este faptul ca folosind instrumentele Facebook Spion pentru anunturi nu incercati sa gasiti o modalitate de a seta si de a uita propriile campanii.

Inca trebuie sa testati ce functioneaza in contul dvs. si sa continuati testarea impartita, optimizarea mesajului si directionarea pentru a gasi cele mai bune solutii.

In cele din urma, doriti sa utilizati aceste instrumente competitive pentru informatii publicitare, astfel incat sa puteti face mai mult din ceea ce functioneaza si sa va transformati intr-un model de afaceri scalabil.

Dupa ce stiti cat de mult trebuie sa cheltuiti pentru a realiza o conversie si cat de bine se transforma segmentele de audienta pentru ofertele pe care le aveti, veti putea creste cheltuielile pastrand un ROI pozitiv.

De asemenea, veti putea sa renuntati la ceea ce nu functioneaza, astfel incat sa va puteti concentra pe reclame si pe optiunile de directionare care va aduc profit.

Procedand astfel, puteti directiona mai mult din cheltuielile dvs. publicitare catre seturile de anunturi cu cele mai mari performante si puteti elimina mesajele mai putin performante din campanii.

Anunturile Facebook pot functiona in orice nisa, dar ca in orice alta sursa de trafic, trebuie sa va urmariti rezultatele si sa va reglati optiunile in consecinta

Petreceti mult timp testand listele de audienta, deoarece acesta este un domeniu cheie pe care multi marketeri il trec cu vederea, adesea cu consecinte dezastruoase.