„Mireasa din Istanbul” a clasat Kanal D pe locul doi în preferinţele telespectatorilor, atât la nivelul întregii ţări, cât şi în rândul publicului de la oraşe.
Aseară, în intervalul 20:00 – 23:00, Kanal D a înregistrat 6,8% raing şi 14,9% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, şi 6,3% rating şi 14,0% cotă de piaţă, pe segmentul de public All Urban. O medie de peste un milion (1.228.000) de români urmăreau aseară cu sufletul la gură primul episod al serialului „Mireasa din Istanbul”.
Scenariul serialului are la bază o poveste reală, dragostea nemărginită între doi tineri care aparţin unor lumi aparent ireconciliabile: una tradiţionalistă, care respectă cutumele, iar alta deschisă la nou. Aceste diferenţe vor genera adevărate drame în familiile celor doi.
Nu ratati serialul fenomen „Mireasa din Istanbul”, difuzat de miercuri până vineri, de la ora 20:00, la Kanal D!
Target National
Target All Urban
Source:
Date: 08.11.2017