Denis Matros este unul dintre cei mai cunoscuti creatori de continut, influenceri, Social Media Specialist si, mai nou, "profesor" de... online. Succesul nu l-a schimbat, desi este recunoscut pe strada. In fiecare zi isi doreste sa ofere publicului sau continut variat, util si de calitate.
Denis Matros, despre succesul in mediul online: "Am muncit si lucrurile au venit de la sine"
Recent, Denis Matros a deschis Academia de TikTalk unde ofera cursuri celor care doresc sa isi construiasca o cariera de succes in mediul digital.
"Este un proiect de suflet pe care l-am demarat acum aproape doua luni, pentru ca doresc sa ofer din experienta mea celor care-si doresc sa aiba succes in online.
Celebrul influencer si-a construi un renume in Social Media si a reusit sa adune in jurul sau o comunitate de peste jumatate de milion de fani. Spune ca nu este usor sa castigi increderea publicului, sunt necesare atat investitii financiare, dar mai ales creativitate, pentru a ramane in topul preferintelor, atat in randul clientilor cat si ale publicului.
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
"Pentru inceput sunt suficiente un telefon decent si un ring light care nu este scump. Cine isi doreste sa devina un influencer de succes, care sa ofere un continut de calitate, atunci trebuie sa investeasca in aparatura performanta.
"Se poate trai decent in Romania din aceasta profesie, daca esti serios, constant si profesionist. Nu pot spune o suma exacta, pentru ca fiecare influencer are comisioane diferite. Totul depinde de numarul de urmaritori si de brandul care doreste sa promoveze pe contul lui un anumit tip de continut. Un clip la un influencer poate costa 500 de euro, in timp ce la altul poate fi 1000 de euro. Dar sunt multi factori care contribuie la acest cost. Pentru ca un influencer bun are in spate o adevarata echipa de management si costurile finale sunt altele dupa ce plateste colaboratorii, taxele".
Denis Matros este originar din Cluj si a renuntat la cursurile Facultatii de Inginerie Economica Industriala a Universitatii Politehnica pentru a-si urma pasiunea pentru crearea de continut digital, pasiune care i-a devenit si profesie.