Dogan Media International își continuă evoluţia cu noi investiții în industria media, ca parte a strategiei Grupului de a aduce plusvaloare peisajului media şi de a-şi dezvolta operaţiunile în România.
Dogan Media International preia Bucureşti TV, care va deveni Kanal D2
Dogan Media International a obţinut aprobarea CNA pentru preluarea licenţei audiovizuale pentru serviciul de programe Bucureşti TV, post de televiziune generalist cu difuzare HD, inclus în lista must carry a operatorilor de cablu din România, care va fi rebranduit în noul Kanal D2.
În aceeaşi ședință, Dogan Media International a obţinut aprobarea CNA şi pentru preluarea de noi licenţe audiovizuale pentru Radio Impuls. Astfel, Radio Impuls își extinde reţeaua şi va fi auzit în curând şi la Ploiești, Câmpina, Sinaia, repere esenţiale în acoperirea regională a centrului României, precum şi la Alba Iulia şi Câmpeni.
Citește și: Un student a câștigat aseară 10.000 de lei la “Tu urmezi!”
“Kanal D2 şi noile licenţe Radio Impuls reprezintă un pas strategic pentru Dogan Media International în misiunea noastră de a adăuga valoare pieţei media din România. Am demonstrat de-a lungul timpului că suntem inovatori, am creat adevărate trenduri în materie de formate TV şi nu numai, şi ne dorim să facem multe lucruri extraordinare în continuare. Vom aduce un suflu nou pe piaţa media din România şi, în acelaşi timp, vom oferi publicului produse de calitate, prin intermediul celor trei divizii ale Dogan Media International – TV, Radio şi Digital”, a spus Ugur Yesil, CEO
şi Executive Board Member Kanal D şi Radio Impuls.Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul
Dogan Media International este unul dintre liderii grupurilor media din România şi conectează publicul la informaţii relevante şi divertisment de calitate printr-un pachet media complex, oferind conţinut inovator, atractiv şi o experienţă multiscreen, la standarde de ultimă generaţie.
Această viziune a adus un suflu nou pieței media din România şi a diferenţiat Kanal D de competitori.La 15 ani de la lansare, Kanal D, televiziunea care se află în top 3 posturi generaliste din România, este un trendsetter în ceea ce priveşte formatele TV şi un reper de profesionalism, inovaţie şi bune practici într-un domeniu extrem de competitiv.
Grupul Dogan Media International este reprezentat de trei divizii puternice, complementare: TV (Kanal D), Radio (Radio Impuls, cu 14 licenţe) şi Digital (site-urile kanald.ro, stirilekanald.ro,
Citește și: Kanal D, pe primul loc, la nivelul intregii tari, cu emisiunea „Asta-i Romania!”