Drumurile noastre toate: cat ne costa reparatiile dupa turul Romaniei facut pe cele mai proaste drumuri?

Editor: Silviu Bunea Autor: S.B.
Actualizat: 27 mar 2017, 20:25

Am avut la indemana batrana Dacie care a parcurs 3 mii de kilometri.

Dupa 3 mii de kilometri parcursi prin tara, in cadrul experimentului nostru, am facut o vizita la service. Mecanicul a inspectat mai ales partea legata de suspensii si de articulatiile autoturismului. Defectiunile nu sunt greu de identificat. Cat despre costuri: 1500 de lei, dintr-un foc.

Partea buna, ca sa spunem asa, e ca se putea mult mai rau. Sorin Ene este vicecamion national la drift. Satul de gropile de pe drumuri simte ca e mai usor pe circuit, concurand impotriva altor soferi profesionisti.

Ce sfaturi anti-gropi are? „Conteaza foarte mult sa avem mainile pozitionate corect pe volan.(…)Am vazut groapa, ma asigur in primul rand, dau semnal si evit groapa in siguranta si elegant.”

In momentul in care schimbam directia pentru a evita o groapa trebuie „sa verificam, intotdeauna si unghiul mort!” Daca nu mai putem evita o groapa, sa nu ne repezim sa apasam frana, pentru a-i proteja pe soferii din spatele nostru si a ne proteja masina. 

In momentul in care masina da semne ca ar avea probleme, „este ca si vizita la stomatolog, din punctul meu de vedere vizita la service”, ne spune vicecampionul national la drift.

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

##VIDEO144134##

In final, am putea spune ca speranta moare intotdeauna ultima, dar, e

foarte posibil ca speranta sa fie pierduta in trafic sau sa fi facut pana prin vreun crater romanesc.