Si-a consolidat experienta profesionala ca Account Executive la Graffitti BBDO, Marketing Manager Avenir Telecom si, inainte de venirea la Kanal D, ca Marketing Communication Coordinator UPC Romania. Este absolventa a Facultatii de Litere, sectia Romana-Engleza, si a urmat studii de Master in Marketing si Relatii Publice in cadrul ASE. Cristina Sava a acordat un interviu pentru cititoarele eva.ro, in care a povestit despre ce inseamna sa reprezinti o televiziune, ce presupune un astfel de jos si care este cheia succesului.
Cristina, stiu ca de 1 martie Kanal D sarbatoreste o varsta rotunda, 10 ani! Ce le-ati pregatit telespectatorilor cu aceasta ocazie?
Sunt 10 ani de cand suntem pe piata si ne-am dorit sa aniversam acest moment impreuna cu telespectatorii nostri. E un merit comun, atat al echipei Kanal D, cat si al telespectatorilor nostri, carora le spunem din tot sufletul ca sunt de nota 10.
Evolutia Kanal D a fost una spectaculoasa, Kanal D se afla astazi in top 3 televiziuni din Romania si as spune ca de multe ori e pe locul 2 si 1. Care e formula succesului?
Cititi continuarea pe eva.ro.