"Dupa prima intalnire cu managementul Kanal D am stiut ca imi doresc sa lucrez aici" - Cristina Sava, Director de Marketing si Comunicare al Kanal D

Autor: B.M.
Actualizat: 02 mar 2017, 16:32

Cristina Sava este Director de Marketing si Comunicare al Kanal D Romania din 2014. In 2011 s-a alaturat echipei Kanal D ca Marketing Manager.

Si-a consolidat experienta profesionala ca  Account Executive la Graffitti BBDO, Marketing Manager Avenir Telecom si, inainte de venirea la Kanal D, ca  Marketing Communication Coordinator UPC Romania. Este absolventa a Facultatii de Litere, sectia Romana-Engleza, si a urmat studii de Master in Marketing si Relatii Publice in cadrul ASE. Cristina Sava a acordat un interviu pentru cititoarele eva.ro, in care a povestit despre ce inseamna sa reprezinti o televiziune, ce presupune un astfel de jos si care este cheia succesului.



Cristina, stiu ca de 1 martie Kanal D sarbatoreste o varsta rotunda, 10 ani! Ce le-ati pregatit telespectatorilor cu aceasta ocazie?
 
Sunt 10 ani de cand suntem pe piata si ne-am dorit sa aniversam acest moment impreuna cu telespectatorii nostri. E un merit comun, atat al echipei Kanal D, cat si al telespectatorilor nostri, carora le spunem din tot sufletul ca sunt de nota 10.
Merita 10 pentru ca au crezut in noi, pentru ca ne-au urmarit programele si mai ales pentru ca au fost deschisi sa ne spuna ce le place si ce nu. Astfel ca vom sarbatori impreuna cu ei, atat pe TV, cu editii speciale ale programelor noastre, cat si prin campania „10 minute de celebritate”, toate sub mesajul –umbrela „Meriti 10”.  Am pregatit multe surprize in "Te vreau langa mine", "Teo Show", "Bravo,ai stil!", "Wowbiz".
Va fi o petrecere – maraton. Si va continua si in zilele urmatoare, chiar si in weekend, la "Roata Norocului".
 
Evolutia Kanal D a fost una spectaculoasa, Kanal D se afla astazi in top 3 televiziuni din Romania si as spune ca de multe ori e pe locul 2 si 1. Care e formula succesului?

Cititi continuarea pe eva.ro.