Emisiunea “Asta-i România”, de la Kanal D, a primit premiul pentru “Cea mai populară emisiune de reportaje”, în cadrul Brand Excellence 2022 Hall of Fame

Autor: Oana Picerea

Emisiunea “Asta-i România”, de la Kanal D, a primit premiul pentru “Cea mai populară emisiune de reportaje”, în cadrul Brand Excellence 2022 Hall of Fame

Emisiunea “Asta-i România!”, difuzată de Kanal D, a fost premiată aseară pentru “Cea mai populară emisiune de reportaje”, în cadrul Brand Ecellence 2022 – Hall of Fame, eveniment prestigios organizat de “Business Arena”.

Distincția a revenit prezentatorului emisiunii, Mihai Ghiță, pentru reflectarea cu onestitate și sensibilitate a celor mai diverse aspecte din societatea românească.

Faptul că reușim să spunem povestea acestei țări, de atâția ani, prin reportajele de la  <Asta-i România!>, e o mare onoare pentru noi. Le mulțumesc și celor care au creat o comunitate în jurul brand-ului <Asta-i România!>; ajută oamenii, construiesc case, scot copii din sărăcie...

Am avut norocul să am o televiziune atât de puternică în spate, care să ne dea șansa să spunem poveștile ”, a spus Mihai Ghiță.

Citeste si: Cum s-a schimbat viața celor 13 copii din munți. Iată povestea impresionantă a micuților care trăiesc cu greu de pe o zi pe alta

  „Asta-i România!”, un format original Kanal D, este una dintre cele mai iubite și apreciate emisiuni de reportaje  și un brand în sine prin  abordarea jurnalistică, prin modul în care înfățișează România, în cele mai

diverse aspecte ale ei.

Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

            Cu o tradiție puternică în recunoașterea și încurajarea excelenței, “Business Arena” celebrează, prin evenimentul, devenit tradiție, “Brand Excellence Hall of Fame”, inovația, inventivitatea, perseverența acelor companii și oameni care construiesc brand-uri puternice, inspiraționale.