Kanal D pune preț pe inteligența românilor îi antrenează cu această emisiune cu și despre vocabular. Telespectatorii își testează alături de concurenți inteligenţa, perspicacitatea şi viteza de reacţie urmărind ceea ce se întamplă în platoul show-ului.
Fiecare ediție a emisiunii „Jocul cuvintelor” aduce în "ring" câte cinci concurenţi dornici să-şi testeze aptitudinile, să-şi înfrângă emoţiile şi, cel mai important, să ghicească acele cuvinte corecte, în urma definiţiilor oferite de Dan Negru. Fiecare dintre aceştia are la dispoziție un timp limită pentru a oferi soluţiile, iar cuvintele identificate atrag importante premii în bani.
Concurentii au varste si profesii diferite, iar numitorul comun este bucuria de a participa intr-un show cu si despre vocabular.
Atât concurenţii acestui quiz show, cât şi telespectatorii, din confortul din faţa micului ecran, se pot bucura de „Jocul cuvintelor cu Dan Negru”. Un vocabular exersat, proprietatea termenilor şi uşurinţa de a face conexiuni corecte sunt acele ingrediente care oferă oricui şansa găsirii cuvântului potrivit. Pentru că Dan Negru da definiţia, iar concurenţii găsesc soluţia!
Încă de la lansare “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” a cucerit publicul, plasând Kanal D pe primul loc pe toate targeturile de audienţă monitorizate şi refectând o realitate: aceea ca telespectatorii îşi doresc concursuri de cultură generală la televizor. Încă o dată, Kanal D a devenit un adevărat trendsetter cu un format care a schimbat obiceiul de consum al românilor.
„Jocul cuvintelor cu Dan Negru” nu este doar un simplu concurs, ci o veritabilă gimnastică a minții, pentru întreaga familie.