In luna martie, Kanal D sarbatoreste 7 ani de cand face istorie pe piata media din Romania.

 

In luna martie, Kanal D sarbatoreste 7 ani de cand face istorie pe piata media din Romania.  Statia cu cea mai rapida crestere pe piata televiziunilor autohtone si-a castigat si consolidat pozitia de top in toti acesti ani, reinventandu-se in permanenta.
Kanal D a atins performanta de a fi televiziunea cu cea mai mare crestere de la un an la altul in prime time (+ 19%) datorita perseverentei  unei echipe de profesionisti si ca urmare a unor programe ce au marcat piata de televiziune, in ciuda concurentei acerbe si a mediului economic aflat in recesiune.
Din 2007 pana in prezent, Kanal D a adus pe micul ecran formate internationale si productii proprii care s-au bucurat de succes, impunand trenduri si acoperind o gama larga de preferinte, fie ca e vorba de reality-show-uri, seriale, emisiuni-concurs, formate tabloid, emisiuni informative sau de reportaj. Serialele turcesti,  Stirile Kanal D, “Roata norocului”, “Jumatatea mea stie!”, “Asta-i Romania!”, “WOWBiz”, “D-Paparazzi”, “Te vreau langa mine”,  “Faci fata, faci bani”, “Teo Show” sunt cateva dintre productiile care au cucerit audienta.

Statia cu cea mai rapida crestere pe piata televiziunilor autohtone si-a castigat si consolidat pozitia de top in toti acesti ani, reinventandu-se in permanenta. Kanal D a atins performanta de a fi televiziunea cu cea mai mare crestere de la un an la altul in prime time (+ 19%) datorita perseverentei  unei echipe de profesionisti si ca urmare a unor programe ce au marcat piata de televiziune, in ciuda concurentei acerbe si a mediului economic aflat in recesiune.  

Din 2007 pana in prezent, Kanal D a adus pe micul ecran formate internationale si productii proprii care s-au bucurat de succes, impunand trenduri si acoperind o gama larga de preferinte, fie ca e vorba de reality-show-uri, seriale, emisiuni-concurs, formate tabloid, emisiuni informative sau de reportaj. Serialele turcesti,  Stirile Kanal D, “Roata norocului”, “Jumatatea mea stie!”, “Asta-i Romania!”, “WOWBiz”, “D-Paparazzi”, “Te vreau langa mine”,  “Faci fata, faci bani”, “Teo Show” sunt cateva dintre productiile care au cucerit audienta.

Revelatia publicului in materie de seriale ramane serialul fenomen “Suleyman Magnificul”.  Stirile Kanal D, echidistante din punct de vedere politic, au devenit un reper important pentru telespectatorii romani prin implicare, apropierea fata de problemele reale ale comunitatii si modalitatea optimista de a prezenta realitatile de zi cu zi. Emisiunea “Asta-i Romania!” a ajuns la sufletul telespectatorilor prin umor, autoironie si portretizarea unei Romanii nefardate, dar cuceritoare.  Show-ul de noapte “WOWBiz” a devenit in scurt timp de la lansare liderul emisiunilor tabloid de noapte, in timp ce “Roata norocului” a asigurat seri pline de distractie si, in acelasi timp, a venit cu o componenta puternic sociala, zeci de premii din emisiune mergand catre familii cu probleme din intreaga tara. Nu in ultimul rand, “Teo Show” a devenit optiunea decenta, dar in acelasi timp distractiva a romanilor de a-si petrece dupa-amiezele in compania unei amfitrionane carismatice.


Primavara vine cu “Fetele lu’Dom Profesor”,  “Deschide Camera Comorilor!” si kfetele.ro

Pentru toate acestea VA MULTUMIM!