De 1 martie, Kanal D sarbatoreste atat Martisorul, cat si implinirea a 11 ani de cand postul TV a fost infiintat in Romania. Vedetele vor celebra astazi in emisiuni, alaturi de telespectatorii Kanal D, o calatorie extraordinara, de-a lungul a mai bine de un deceniu, de cand o echipa indrazneata si creativa a pus bazele unei televiziuni ce a avut o crestere spectaculoasa.
Programe TV unul si unul, vedete foarte iubite de romanii de pretutindeni, o echipa unita, onesta si creativa, si, nu in ultimul rand, dorinta de a oferi experiente de neuitat telespectatorilor au facut din Kanal D una dintre cele trei statii TV generaliste de referinta in Romania.
La 11 ani de existenta Kanal D, in luna februarie a acestui an, Kanal D a rupt barierele clasamentului si ocupa primul loc pe targetul National, inregistrand 18,7% cota de piata in Prime Time, o crestere de 30% a cotei de piata in raport cu anul precedent. Din anul lansarii si pana in februarie 2018, Kanal D si-a marit de 7,7 ori cota de piata, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Din anul lansarii si pana astazi, in Prime Time, pe targetul National, cresterea cotei de piata a fost una spectaculoasa, de 766%.
In ceea ce priveste segmentul de public Comercial, in luna februarie 2018, Kanal D isi pastreaza a doua pozitie in Prime Time, cu 16,1% cota de piata (crestere de 60% fata de anul precedent), pozitie pe care si-o consolideaza si pe tagetul All Urban.
In primele doua luni ale anului 2018, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a audientei, pe publicul Comercial, din top trei televiziuni, de 24% Share, la nivelul intregii zile, in raport cu anul precedent. Postul s-a pozitionat pe locul 2 in prime time pe toate targeturile, cu o crestere de 44% a cotei de piata pe targetul Comercial, in raport cu aceeasi perioada a anului precedent, o crestere semnificativa in raport cu competitia.
De-a lungul timpului, Kanal D si-a consolidat pozitia in top 3 al celor mai vizionate posturi TV din Romania, propunand publicului formate puternice internationale, dar si productii proprii, raspunzand exigentelor publicului si implicand-se activ in viata comunitatii.
A devenit un adevarat trendsetter pe piata media din Romania, prin reality-uri de succes, seriale care au cucerit inimile romanilor de pretutindeni, o abordare proaspata si apropiata de preocuparile si problemelor telespectatorilor, prin intermediul programelor de Stiri sau prin reportajele „Asta-i Romania” si anchetele de la „Sabbagh in actiune”. Show-uri unul si unul, devenite emblematice pentru Kanal D, adevarate fenomene in Romania, precum „Exatlon” sau „Bravo, ai stil”, emisiunile care aduc buna-dispozitia in casele romanilor, precum „Teo Show”, „Te vreau langa mine”, „Roata Norocului” sau formate care suscita de ani buni interesul romanilor, precum „WOWBiz” sau „Ochii din umbra”, sunt doar cateva exemple de produse de televiziune de calitate, ce fac din Kanal D o experienta de neratat.
Sursa: Kantar Media 18-49 Urban
All Urban
National
Sursa: Kantar Media 18-49 Urban
All Urban
National