Regele audientelor, Dan Negru, a explicat motivul pentru care nu vrea să ia exemplul colegilor sai și să își facă podcasturi sau alte emisiuni în mediul online. Desi este foarte activ pe toate rețelele de socializare și postează diferite subiecte de interes, Dan Negru prefera să se axeze pe ceea ce înseamnă cumva prima lui dragoste și anume televiziunea. Mai mult, dând un exemplu elocvent, prezentatorul TV a detaliat exact motivul pentru care rămâne fidel TV-ului mai mult decât online-ului.
Citește și: “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, lider de piață, la nivelul întregii țări și la orașe
Cum a explicat Dan Negru competita dintre TV si online
Dan Negru: "Cred că oamenii de TV rămân de TV și cu online-ul la fel"
"Șansa televiziunii este să fie alterantia online-ului, nu să copieze, a precizat Dan Negru pentru wownews. Daca copiază online-ul, nu are nicio șansă. Toate televiziunile care au copiat online-ul, au eșuat. Exista competiție intre ele că ambele sunt pe ecrane și lumea caută ecrane, dar cred că publicul se vă împarți și șansă televiziunii acum este de a-și găsi un public smart și bun.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12
Kanal D este lider de audienţă cu emisiunea “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, stația TV clasându-se de cele mai multe ori pe primul loc în topul televiziunilor din România, atât în rândul populației din întreagă țară, cât și în rândul populației de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
“Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, lider de piață, la nivelul întregii țări și la orașe
Joi, 17 noiembrie, în intervalul orar 23:00 – 00:30, Kanal D a fost pe primul loc în topul audienţelor, cu emisiunea “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, stația TV înregistrând 3,6% puncte de rating și 17,1% cotă de piață, pe targetul All Urban, și 3,2% rating și 16,1% cota de piață, pe targetul Național.