Facebook schimbă numele companiei în Meta! Numele aplicației rămâne neschimbat

Author: Lavinia Medrea
Actualizat: 29 oct 2021, 11:12

Mark Zuckerberg

Sursa: Facebook Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg, fondatorul aplicației Facebook, a anunțat schimbarea numelui companiei în „Meta”.

Creatorul aplicației de socializare Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat modificarea numelui companiei în „Meta”, pe 28 octombrie 2021.

Facebook schimba numele companiei în Meta

Mark Zuckerberg anunță schimbarea numelui companiei care deține Facebook, în Meta. Atentie, nu a aplicației sau a rețelei de socializare. Cel mai probabil, acesta își dorește să încorporeze sub numele aceleiași companii mai multe aplicații pe care le deține, printre care Instagram, WhatsApp, Oculus etc. 

„Suntem o companie care dezvoltă tehnologie pentru a se conecta.

Împreună, putem pune în sfârșit oamenii în centrul tehnologiei noastre. Și împreună putem debloca o economie a creatorilor mult mai mare.

Pentru a reflecta cine suntem și ceea ce sperăm să construim”, a declarat Mark Zuckerberg.

Meta, imaginea ambițiilor companiei

„În acest moment, marca noastră este atât de strâns legată de un singur produs”, a spus Mark Zuckerberg.

Citește și: Durere in partea dreapta a corpului – cauze si remedii

„Dar, de-a lungul timpului, sper că suntem văzuți ca o companie metavers.”, a adăugat acesta.

Citeste si: Facebook vrea să angajeze 10.000 de specialiști în Europa. Ce trebuie să faci ca Mark Zuckerberg să fie șeful tău

Facebook vrea ca numele „Meta” să fie imaginea ambiţiilor mai mari ale companiei, care să treacă peste nivelul platformelor sociale deja existente. Mark Zuckerberg s-a concentrat foarte mult, în ultima vreme, pe conceptul de metavers, acesta fiind și motivul schimbării de nume.

Metaversul a fost folosit în filmele și cărțile SF și reprezintă un univers virtual, în care oamenii îşi pot utiliza imaginaţia pentru a trece peste limitele lumii adevărate şi unde se pot transforma şi pot comunica aşa cum îşi doresc.

Citeste si: Facebook interzice distribuirea articolelor de ştiri in Australia. Anunţul oficial al companiei

Facebook deține peste 10.000 de angajaţi care lucrează la produse hardware, inclusiv la căşti de realitate virtuală şi augmentată, care au ca scop stabilirea bazelor unui viitor metavers.