În viitor, moartea este doar începutul

Ca toate filmele din ultimii ani, “Redline” are în centru imaginea unei Rusii post sovietice. Regizorul Tibor Takacs crează, din abundenţă, o atmosferă a lumii interlope ruseşti: pieţe, cluburi de noapte sau de zi, în care concurenţi goi se luptă corp la corp.

Toate acestea nu fac decât să sugereze o lume a decadenţei şi a anarhiei care se apropie în Rusia. Interioarele, nişte caverne întunecoase, clădiri construite în stilul sovietic adaugă o notă orbitoare de verosimil, deşi în mod ironic “Redline” a fost filmat în Ungaria.



Filmul îl surprinde pe John Anderson Wade( Rutger Hauer) împuşcat şi lăsat în voia sorţii de către partenerul său Merrick( Mark Dacascos), în timpul unei operaţiuni de prindere a unor contrabandişti ruşi. Totuşi Wade este adus la viaţă de procurorul poliţiei secrete din ordinul Preşedintelui. Astfel, el pleacă în căutarea lui Merrick care încearcă să se răzbune pe liderul Mafiei ruseşti. Însă, în timp ce-l urmăreşte pe Merrick, Wade îşi dă seama că este prins la mijloc între Preşedinte, procuror şi liderii Mafiei.


“Redline” se află la graniţa genului sci-fi, având toate elemente necesare- sateliţi de spionaj, realitate virtuală de torturare a victimelor, însă şi fără aceste detalii,el se încadrează cu succes în categoria fimelor de acţiune. Se poate spune că “Redline” nu ar fi avut nevoie de toate aceste artificii futuriste.
 

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii

Citește și: Anunț pentru pensionarele din țară. Cum arată calendarul pensiilor pentru luna decembrie