Gata cu ACNEEA! Campania “Romania fara acnee”, la al doilea eveniment

Editor: Alexandra Dragos
Actualizat: 23 sep 2020, 23:40

Pe data de 29 octombrie, la sediul Laboratoarelor Thea din Bucuresti, a avut loc al doilea eveniment al campaniei nationale “Romania fara acnee”. Am placerea sa ma alatur si eu acestei campanii , care va dura timp de doi ani, intrucat foarte multi dintre noi se confrunta cu aceasta problema, iar cel mai grav este ca nu constientizam acest lucru si continuam sa ne ascundem, fara a lua atitudine.

 

Gata cu ACNEEA! Campania “Romania fara acnee”, la al doilea eveniment
Pe data de 29 octombrie, la sediul Laboratoarelor Thea din Bucuresti, a avut loc al doilea eveniment al campaniei nationale “Romania fara acnee”. Am placerea sa ma alatur si eu acestei campanii, care va dura timp de doi ani, intrucat foarte multi dintre noi se confrunta cu aceasta problema, iar cel mai grav este ca nu constientizam acest lucru si continuam sa ne ascundem, fara a lua atitudine.
Evenimentul s-a desfasurat intr-o atmosfera extrem de eleganta si a  debutat cu sosirea invitatilor pe covorul rosu, urmata de o serie de fotografii. Totul s-a organizat intr-un concept restrans si bine determinat, pentru bloggeri si presa online, dar si pentru o parte din vedetele care sustin aceasta campanie (Alexandra Ungureanu– imaginea campaniei, Adina Buzatu, Gianina Corondan, Mirela Vescan, Roxana Gabor-Iliescu, Cristina Cioran, Deea Buzdugan etc). Acest concept a avut ca scop facilitarea experientei personale si comunicarea directa.
In cadrul evenimentului am avut ocazia sa traiasc experienta de „pacient” prin completarea unui chestionar referitor la stilul de viata personal, nutritie, sport, ore de somn etc. In deschiderea chestionarului am fost informata referitor la importanta nivelului de antioxidanti in corpul si pielea noastra (nivelul de carotenoizi). Asa am aflat ca nivelul carotenoizilor in piele este unul dintre cei mai buni si mai credibili parametri de masurare a antioxidantilor din piele existenti la ora actuala.
Daca sunt interpretati corect, ei indica „planurile de viitor” a fiecarui organ in parte din interiorul corpului, dar si a pielii si ca aceasta analiza nonivaziva de masurare a nivelului de antioxidanti este indispensabila in Investigatia Acneei si in stabilirea gradului de sanatate sau imbatranirea viitoare a pielii si a organismului. Dupa completarea acestui chestionar am primit propriul card plastic ID cu codul personal de masurare a carotenoizilor. De asemenea, am fost invitati sa beneficiem si de o consultatie homeopata in cadrul Laboratoarelor Thea, unde s-a putut masura cu exactitate nivelul antioxidantilor din organism.
In urma rezultatului obtinut, medicul hemeopat a recomandat o reteta personalizata cu suplimente nutritive si antioxidanti naturali Fares.
Intr-o atmosfera relaxanta, Alexandra Ungureanu impreuna cu  Thea Haimovitz si Gianina Corondan (fosta imagine a Laboratoarelor Thea timp de 8 ani) un vrut sa transmita un mesaj esential si foarte important in ceea ce priveste Motivul, Asumarea si Scopul iesirii la drum la nivel national cu comunicarea pe un subiect atat de delicat si important.
Trebuie mentionat ca este pentru prima oara in Romania cand subiectul „acnee” este abordat in cadrul unei campanii de doi ani in mod TOTAL TRANSPARENT de catre vedete care au suferit de acnee ani indelungati si si-au vindecat acneea la Laboratoarele Thea. Ele sunt posesoarele experientei „Cum sa invingi acneea”? Aceasta initiativa aduce publicului larg informatii pretioase, indeparteaza valul „opac” al tacerii legate de aceasta boala tabu, dar mai ales vine in sprijinul intregii populatii din Romania, care indiferent de varsta, inca sufera de acnee!
Acneea este o boala a carei
prezenta pe piele intr-o forma sau alta se poate numara in zeci de ani!
Alexandra Ungureanu a acceptat sa fie imaginea acestei campanii timp de doi ani, alegere venita din experienta vietii si a nenumaratilor ani in care a incercat sa tina pasul cu incercarile legate de acneea prin care trecea pielea ei si toate aceste eforturi aproape fara niciun rezultat. Pentru ca isi iubeste publicul, artista vede in aceasta campanie o responsabilitate fata de acestia si mai ales fata de adolescentii si copii din Romania care au nevoie de informatii corecte, venite dintr-o sursa corecta, fara a mai fi nevoiti sa isi piarda copilaria ascuzandu-se in casa si cautand solutii pentru problemele pielii.
Asadar, vreau sa o felicit pe Thea Haimovitz, pentru frumoasa initiativa pe care a luat-o, iar mesajul meu este sa ne trezim si sa luam atitudine, pentru ca ne confruntam cu o problema care exista, o problema pe care trebuie sa o luam in serios si de care nu trebuie sa ne ascundem.

Evenimentul s-a desfasurat intr-o atmosfera extrem de eleganta si a  debutat cu sosirea invitatilor pe covorul rosu, urmata de o serie de fotografii. Totul s-a organizat intr-un concept restrans si bine determinat, pentru bloggeri si presa online, dar si pentru o parte din vedetele care sustin aceasta campanie (Alexandra Ungureanu– imaginea campaniei, Adina Buzatu, Gianina Corondan, Mirela Vescan, Roxana Gabor-Iliescu, Cristina Cioran, Deea Buzdugan etc). Acest concept a avut ca scop facilitarea experientei personale si comunicarea directa.



In cadrul evenimentului am avut ocazia sa traiasc experienta de „pacient” prin completarea unui chestionar referitor la stilul de viata personal, nutritie, sport, ore de somn etc. In deschiderea chestionarului am fost informata referitor la importanta nivelului de antioxidanti in corpul si pielea noastra (nivelul de carotenoizi). Asa am aflat ca nivelul carotenoizilor in piele este unul dintre cei mai buni si mai credibili parametri de masurare a antioxidantilor din piele existenti la ora actuala. Daca sunt interpretati corect, ei indica „planurile de viitor” a fiecarui organ in parte din interiorul corpului, dar si a pielii si ca aceasta analiza nonivaziva de masurare a nivelului de antioxidanti este indispensabila in Investigatia Acneei si in stabilirea gradului de sanatate sau imbatranirea viitoare a pielii si a organismului. Dupa completarea acestui chestionar am primit propriul card plastic ID cu codul personal de masurare a carotenoizilor. De asemenea, am fost invitati sa beneficiem si de o consultatie homeopata in cadrul Laboratoarelor Thea, unde s-a putut masura cu exactitate nivelul antioxidantilor din organism. In urma rezultatului obtinut, medicul hemeopat a recomandat o reteta personalizata cu suplimente nutritive si antioxidanti naturali Fares.

Intr-o atmosfera relaxanta, Alexandra Ungureanu impreuna cu  Thea Haimovitz si Gianina Corondan (fosta imagine a Laboratoarelor Thea timp de 8 ani) un vrut sa transmita un mesaj esential si foarte important in ceea ce priveste Motivul, Asumarea si Scopul iesirii la drum la nivel national cu comunicarea pe un subiect atat de delicat si important.


Trebuie mentionat ca este pentru prima oara in Romania cand subiectul „acnee” este abordat in cadrul unei campanii de doi ani in mod TOTAL TRANSPARENT de catre vedete care au suferit de acnee ani indelungati si si-au vindecat acneea la Laboratoarele Thea. Ele sunt posesoarele experientei „Cum sa invingi acneea”? Aceasta initiativa aduce publicului larg informatii pretioase, indeparteaza valul „opac” al tacerii legate de aceasta boala tabu, dar mai ales vine in sprijinul intregii populatii din Romania, care indiferent de varsta, inca sufera de acnee!

##GALLERY478##

Acneea este o boala a carei prezenta pe piele intr-o forma sau alta se poate numara in zeci de ani!
Alexandra Ungureanu a acceptat sa fie imaginea acestei campanii timp de doi ani, alegere venita din experienta vietii si a nenumaratilor ani in care a incercat sa tina pasul cu incercarile legate de acneea prin care trecea pielea ei si toate aceste eforturi aproape fara niciun rezultat. Pentru ca isi iubeste publicul, artista vede in aceasta campanie o responsabilitate fata de acestia si mai ales fata de adolescentii si copii din Romania care au nevoie de informatii corecte, venite dintr-o sursa corecta, fara a mai fi nevoiti sa isi piarda copilaria ascuzandu-se in casa si cautand solutii pentru problemele pielii.
Asadar, vreau sa o felicit pe Thea Haimovitz, pentru frumoasa initiativa pe care a luat-o, iar mesajul meu este sa ne trezim si sa luam atitudine, pentru ca ne confruntam cu o problema care exista, o problema pe care trebuie sa o luam in serios si de care nu trebuie sa ne ascundem.

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul

 

 


În ediția de sâmbătă, 6 iulie, a emisiunii „Casa iubirii”, Sebastian a fost atât de supărat încât a ignorat-o total pe fosta lui iubită, Roberta, în ciuda gesturilor ei de apropiere.