Germanii relaxează reglementările de mediu pentru fabrica Tesla!

Autor: Bogdan Frațilă
Actualizat: 19 nov 2023, 00:30

Tesla produce în Brandenburg de un an. Acum, specificațiile de mediu au fost modificate și, în unele cazuri, complet eliminate. Acest lucru a fost criticat!

Sursa: PixaBay

Tesla produce în Brandenburg de un an. Acum, specificațiile de mediu au fost modificate și, în unele cazuri, complet eliminate. Acest lucru a fost criticat!

Tesla produce în Brandenburg de un an. Acum, specificațiile de mediu au fost modificate și, în unele cazuri, complet eliminate. Acest lucru a fost întâmpinat cu critici. Producătorul american de automobile electrice Tesla a avut succes cu obiecțiile sale față de landul Brandenburg, nu doar în ceea ce privește o cerință pentru controlul apelor subterane. La cererea companiei, Agenția de mediu a statului a anulat și un regulament subsidiar pentru Tesla privind manipularea substanțelor periculoase pentru apă.

Acest lucru a fost raportat de către Agenția de stat pentru mediu pentru Deutsche Presse-Agentur.

Statul dorea ca, în anumite cazuri, Tesla să prezinte analize autorității districtuale de apă din Oder-Spree atunci când își clasifică propriile amestecuri în clase de pericol pentru apă. Cazurile în cauză sunt cele în care Tesla a clasificat substanțele într-o clasă de pericol mai mică din cauza unei proporții mici. Compania a obiectat în acest sens.

Oficiul de Stat pentru Mediu s-a conformat și a ridicat regulamentul subsidiar pentru Tesla. Acest lucru permite producătorului auto să clasifice singur clasa de pericol pentru apă pentru aceste amestecuri, fără a fi nevoit să prezinte analize. Agenția de Stat pentru Mediu nu a făcut niciun comentariu atunci când a fost întrebată și a făcut referire la procedurile juridice în curs de desfășurare privind decizia referitoare la apel.

Documente înnegrite: nu pot fi verificate

Asociația de mediu Grüne Liga Brandenburg vede riscuri. "Clasificarea de pericol a amestecurilor nu este verificabilă. Noi, în calitate de asociații și publicul larg, nu avem posibilitatea de a urmări aceste procese din cauza înnegririi documentelor de solicitare, precum și a avizului de aprobare", a declarat directorul de stat Michael Ganschow. "Rămâne neclar ce substanțe sunt folosite în producția de celule de baterii.

Este nevoie urgentă de mai multă transparență în acest caz."

Ca răspuns la obiecția Tesla, Oficiul de Stat pentru Mediu a modificat unele specificații, a respins unele și, de asemenea, a anulat altele. Printre altele, a eliminat cerința ca Asociația de Apă Strausberg-Erkner să fie implicată în toate problemele legate de apele subterane. Asociația a intentat apoi o acțiune în justiție împotriva autorității de stat la Tribunalul Administrativ din Frankfurt (Oder).

Între timp, Uniunea pentru conservarea naturii și a biodiversității din Brandenburg și Liga Verde din Brandenburg au intentat, de asemenea, un proces- acestea critică faptul că nu au fost audiate înainte de emiterea deciziei de opoziție. Ministerul Mediului din Brandenburg a apărat cerința omisă de a implica asociația locală de apă pentru monitorizarea apelor subterane.

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

In Europa

Tesla produce vehicule electrice la singura sa fabrică de automobile din Europa, situată în Grünheide, lângă Berlin, din martie 2022. Aproximativ 12.000 de angajați urmează să lucreze acolo în prima etapă de extindere.

În ultimul an, prețul acțiunilor a scăzut masiv, iar Tesla nu a crescut atât de mult pe cât se aștepta. În cele din urmă, concurența mașinilor electronice din Germania și China, de exemplu, este din ce în ce mai puternică, așa că Tesla a redus brusc prețurile în urmă cu câteva zile- în mijlocul unei inflații record. Dar, anul trecut, Tesla a vândut mai multe mașini pur electronice decât toți ceilalți producători, cu 1,3 milioane de vehicule, depășindu-și astfel și propriul record din 2021. Cele două cele mai vândute modele de e-car-uri la nivel mondial și în Germania, Model Y și Model 3, provin de la Tesla.

Citește și: Multe modele electrice și hibride: Aceste mașini noi vor veni în 2023!

Citește și: Șoferii Tesla s-au săturat de scăpările lui Elon Musk pe Twitter!

Citește și: Actionarii Tesla vor sa il dea afara pe Elon Musk? Afla ce se intampla