GSP.ro se repoziționează pe scena media sportivă națională și internațională

Autor: Oana Picerea

La intrarea în cel de-al 100-lea an de existență, GSP își consolidează decisiv poziția de lider al presei sportive din România. Din octombrie 2023, echipa a produs cu 25% mai mult conținut video și cu 20% mai multe articole în fiecare lună, extinzând substanțial acoperirea evenimentelor sportive majore.

Presa sportivă internațională a remarcat efectele noii strategii a GSP, reportajele realizate recent de echipa GSP despre fotbal fiind preluate de publicații europene importante, precum BILD, Gazzetta dello Sport, SPORT1 și Daily Mail. Această recunoaștere internațională subliniază relevanța și forța reînnoită a echipei editoriale a GSP.ro, recent trecută printr-un proces de reorganizare. Sub conducerea lui Predrag Mihailovic, noul Co-Managing Director al Sportal România și Chief Content Officer al GSP, și a coordonatorilor editoriali Mitrut Docan, redactor șef adjunct, și Sebastian Culea, Head of Video, echipa GSP a reușit să realizeze producții jurnalistice remarcabile, atât la nivel național, cât și

la nivel internațional, la începutul anului 2024. O echipă de jurnaliști GSP s-a deplasat în Antalya, Turcia, pentru a acoperi cantonamentele de iarnă ale celor mai mari cluburi de fotbal din România, realizând peste 200 de articole: interviuri exclusive, relatări cu informații la zi despre echipele de fotbal de top din România și analize aprofundate ale evenimentelor desfășurate in plin sezon. În acest context, șeful departamentului de fotbal internațional, Theodor Jumătate, a fost primul din Europa care a dezvăluit povestea interesului lui Tottenham pentru Radu Drăgușin, cel mai scump jucător român.

De asemenea, echipa GSP.ro s-a deplasat la Londra pentru a obține informații in exclusivitate de la managerul lui Tottenham, reușind sa ofere publicului relatări amănunțite si povești unice din culisele acestui transfer. GSP a lansat si va continua sa lanseze, in viitorul apropiat, cateva proiecte video de excepție, pentru comunitate. Printre acestea se numără "Premier GSP", axat pe Premier League, care a debutat duminică, 4 februarie; "Women of Excellence", care evidențiază realizările femeilor in sport; "EURO GSP", dedicat Ligii Campionilor și Campionatului European din Germania; și un format actualizat pentru emisiunea matinală GSP LIVE, care oferă

transmisiuni speciale ale meciurilor importante din fotbalul românesc. Mai mult, dincolo de acoperirea editorială din ce in ce mai in acord cu nevoile publicului, GSP.ro duce la nivelul următor experiența digitală a utilizatorilor săi, atât prin implementarea celui mai performant instrument de implicare a fanilor, Fans United, cât și prin eficientizarea funcțiilor și widget-urilor de homepage.

Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

RSMG continuă să investească în platforma GSP, în special în produsele tehnologice, cu diverse integrări noi și dezvoltarea unor funcții esențiale in relația cu audiența. Astfel, publicul GSP va avea în curând acces la o experiență fără precedent pe piața din România. Predrag Mihailovic: "GSP.ro își menține angajamentul de a oferi publicului său loial jurnalism sportiv complet și conținut inovator. Eforturile făcute in ianuarie 2024 reflectă angajamentul nostru solid si constant, pentru a produce continut jurnalistic premium, în România.

Mă bucur că echipa mea s-a asezat responsabil pe un nou drum și că lucrăm la viitorul brandului GSP cu maximă implicare, multe idei inovatoare și o nouă direcție strategică."