Haluk Kurçer: Acorda-le incredere oamenilor, iar ei iti vor raspunde la fel

Editor: Alexandra Dragos
Actualizat: 19 sep 2020, 15:15

Presedinte Kanal D Romania si Membru Executiv al Consiliului de Administratie Dogan Media International, Haluk Kurçer dezvaluie ingredientele care au facut ca, impreuna cu echipa pe care o conduce, sa aduca postul in top trei statii TV din Romania.

Haluk Kurçer vorbeste despre faptul ca unul dintre demersurile strategice in dezvoltarea businessului a fost sa consolideze echipa. Primul pas pe care l-a facut ca lider a fost sa ofere incredere oamenilor, sa le arate cat conteaza ei in economia acestui business, sa ii incurajeze permanent sa isi expuna ideile. Mai mult decat atat, i-a inspirat prin propriul exemplu sa-si ofere timp pentru pasiunile lor. Recent, Haluk Kurçer a inceput sa practice Aikido si, uneori, ii place sa gateasca.

Astfel de lucruri facute cu bucurie ii sustin energia de fiecare zi intr-un business complex si solicitant in industria media.

Pentru inceput, as dori sa va felicit pentru faptul ca sunteti in top 3 statii TV din Romania, dar si pentru ca businessul pe care il conduceti a intrat anul trecut pe profit. Cum ati primit aceste realizari?

Multumesc.

Rezultatele se datoreaza unui efort indelungat si sustinut inca de la intrarea pe piata romaneasca a Kanal D. Probabil am fi reusit sa obtinem acest rezultat mult mai devreme; am inceput acest business in 2007, dar in 2008 a venit criza economica. In ciuda acestui fapt, am continuat sa investim foarte mult si sa credem in reusita noastra. Cand spun asta, nu ma refer doar la partea financiara si la achizitionarea de noi programe, ci si la faptul ca am investit in resurse umane si am consolidat o echipa.
Am cautat oameni tineri, energici, creativi. Tot ceea ce vedeti astazi reprezinta realizarile echipei Kanal D. In permanenta am fost conectati la publicul nostru si acest lucru ne-a inlesnit gasirea formulei care functioneaza pentru aceasta piata, in Romania. In televiziune nu este chiar usor sa ajungi la profit financiar. Nu e ca atunci cand cumperi ceva si apoi vinzi acel lucru si gata. In media, se intampla sa cumperi programe scumpe si apoi sa descoperi ca, de fapt, telespectatorii nu le apreciaza la nivelul la care te-ai fi asteptat, iar tu nu poti face nimic, pentru ca inapoi nu le mai
poti da. Este un business foarte riscant din acest punct de vedere.

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?


Citeste continuarea interviului pe etiquettemagazine.ro