Haluk Kurcer: "Piata media din Romania inca isi revine dupa criza"

Editor: Bogdan Mihai
Actualizat: 02 mar 2017, 11:02

Televiziunea Kanal D implineste, la 1 martie, zece ani de existenta pe piata media si ramane in top 3 televiziuni, in functie de audiente, cu o cota de piata de 10% in 2016 fata de 8.6, cat era in 2015.

Haluk Kurcer, presedintele Kanal D si membru Executiv al Consiliului de Administratie Dogan Media International, spune ca au fost decizii radicale care au generat succesul postului.

Capital: Care sunt principalele strategii de business care v-au adus in top 3 posturi TV din tara?

Haluk Kurcer: Consider ca cea mai importanta resursa in atingerea obiectivelor este cea umana. In cei zece ani de activitate, oamenii care lucreaza aici au ajuns sa se cunoasca foarte bine, sa se sustina reciproc; au invatat sa fie foarte atenti la ceea ce isi doreste publicul si isi doresc sa fie

din ce in ce mai buni.

Din punct de vedere al continutului livrat pe micile ecrane, ne-am pozitionat ca o televiziune generalista si am oferit publicului un mix format din productii proprii si formate internationale de succes.

Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Ne-am diferentiat de ceea ce exista impunand adevarate trenduri pe piata

media din Romania. In ceea ce priveste rezultatele financiare, succesul se datoreaza faptului ca, pe de-o parte, am optimizat costurile si, pe de alta parte, odata cu cresterea audientei, au crescut si incasarile.

Am investit constant in infrastructura si tehnologie. Chiar mai mult, la inceputul lui 2016 am introdus imaginea full HD. Si nu ne-am oprit aici, dezvoltand constant divizia de online a Kanal D.

Cititi continuarea in editia de print Capital, aflata acum la chioscurile de difuzare a presei.

 

Taguri: