Haluk Ziya Kurcer: "In 2013, veniturile au crescut cu 28%. Vrem sa intarim Kanal D"
Tinta turcilor de la Dogan, compania care opereaza Kanal D, al treilea post de televiziune ca audienta din Romania, este sa creasca pe piata locala, in principal organic, dar fara sa excluda eventuale achizitii, a spus presedintele Kanal D Haluk Kurcer, intr-o discutie cu HotNews.ro. Intrebat daca poarta, in prezent, discutii pentru posibile achizitii pe piata romaneasca, el a raspuns: "Oficial, nu.
Dar nu pot spune mai multe".
Haluk Ziya Kurcer este din 2008 membru in board-ul executiv al Dogan Media International- compania controlata de conglomeratul turc Dogan si care opereaza in Romania postul Kanal D, lansat in urma cu sapte ani- si presedinte al Dogan Group in Romania. In 2012 si 2013, televiziunea Kanal D a ocupat locul al treilea in clasamentul audientelor, sustinute de seriale si emisiuni tabloide si de divertisment.
In urma cu un an, intr-un interviu acordat HotNews.ro, Haluk Kurcer spunea ca se astepta ca in 2013 televiziunea sa atinga pragul de rentabilitate sau sa obtina, pentru prima data, un mic profit. Si-a atins obiectivul? "Nu", spune acum Haluk Kurcer, mentinandu-si totusi optimismul: "Din punct de vedere al performantei, l-am atins. Si 2012 a fost un an de succes(...) Iar in 2013, veniturile au crescut cu 28%, deci e un rezultat chiar bun pentru Kanal D."
"Suntem inca pe minus. Dar oriunde te-ai uita pe piata, piata nu a mai crescut deloc din 2009 si cred ca in 2013 a mai pierdut in jur de 5%. In timp ce piata scade, noi am crescut cu 28%. Totusi, ne asteptam la mai mult", afirma el. Ce s-a intamplat? Intre altele, ordonanta care a schimbat regulile in publicitatea TV in primavara anului trecut, eliminand agentiile de media de pe traseul banilor de reclama televizata si fortand statiile sa factureze direct la clienti.
Citeste in intregime interviul!
Intrebat daca poarta, in prezent, discutii pentru posibile achizitii pe piata romaneasca, el a raspuns:" Oficial, nu. Dar nu pot spune mai multe".
Haluk Ziya Kurcer este din 2008 membru in board-ul executiv al Dogan Media International- compania controlata de conglomeratul turc Dogan si care opereaza in Romania postul Kanal D, lansat in urma cu sapte ani- si presedinte al Dogan Group in Romania.
In 2012 si 2013, televiziunea Kanal D a ocupat locul al treilea in clasamentul audientelor, sustinute de seriale si emisiuni tabloide si de divertisment.
In urma cu un an, intr-un interviu acordat HotNews.ro, Haluk Kurcer spunea ca se astepta ca in 2013 televiziunea sa atinga pragul de rentabilitate sau sa obtina, pentru prima data, un mic profit. Si-a atins obiectivul? "Nu", spune acum Haluk Kurcer, mentinandu-si totusi optimismul: "Din punct de vedere al performantei, l-am atins.
Si 2012 a fost un an de succes(...) Iar in 2013, veniturile au crescut cu 28%, deci e un rezultat chiar bun pentru Kanal D."
"
Suntem inca pe minus. Dar oriunde te-ai uita pe piata, piata nu a mai crescut deloc din 2009 si cred ca in 2013 a mai pierdut in jur de 5%. In timp ce piata scade, noi am crescut cu 28%.
Totusi, ne asteptam la mai mult", afirma el. Ce s-a intamplat? Intre altele, ordonanta care a schimbat regulile in publicitatea TV in primavara anului trecut, eliminand agentiile de media de pe traseul banilor de reclama televizata si fortand statiile sa factureze direct la clienti.
Citeste in intregime interviul pe HotNews.ro Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii