Idei creative pentru o promovare ieftina si de success…

Autor: Silviu Bunea
Actualizat: 27 aug 2018, 10:05

O regula esentiala expusa de specialistii in vanzari este aceea ca un brand trebuie sa fie cat mai vizibil in piata pentru a capata soliditate in timp si pentru a reusi sa ramana intiparit pe retina consumatorului de rand.

Totodata, multi specialisti in marketing spun ca cel care reuseste sa se faca vizibil cu bani putini este un adevarat maestru al domeniului sau de activitate.

In acest sens, o campanie de marketing care sa includa tricouri personalizate cu mesaje poate fi cartea salvatoare pentru o firma mica, care nu dispune de sume insemnate pentru a se promova in mass-media clasice si nici macar in presa scrisa. In aceste situatii, afaceristul aflat la inceput de drum, dar care, in acelasi timp, isi doreste sa devina cunoscut si, totodata, sa isi vanda produsele pe piata, trebuie sa fie extrem de inventiv si sa acceseze acele instrumente d emarketing care ii vor aduce satisfactii pe masura. Aceasta este etapa in care antreprenorul trebuie sa fie inventiv iar, in cazul in care nu dispune de asemenea abilitati, ar fi nevoie sa apeleze la ajutorul unor specialisti din domeniu.

A promova o afacere prin intermediul unor pliante tiparite sau cu ajutorul unor fluturasi poate fi o idee buna, insa ea trebuie sa fie completata si de alte canale prin care mesajul sa fie distribuit. Prin intermediul pliantelor, putem lansa diferite mesaje catre potentialii cumparatori pentru a ii atrage catre produsele noastre. Acest mod de transmitere a mesajelor insa poate da gres, daca nu este insotit si de o campanie care sa includa si alt tip de promovare.

In primul rand, textul nu reprezinta altceva decat o structura informativa peste care clientul poate trece destul de rapid si al carui mesaj poate fi usor uitat. Daca insa completam distribuirea de pliante si cu o campanie vizuala care sa presupuna afisarea de masaje bine tintite, insotite de logoul firmei si sloganul acesteia, putem avea sanse de succes mult mai mari. Astfel, cei care distribuie pliante sau fluturasi in diverse puncte ale unei locatii ar trebui sa fie imbracati cu tricouri care sa contina mesaje personalizate iar, la loc de frunte, sa fie imprimate atat logoul companiei, cat si sloganul acesteia.

In timp ce potentialul client primeste pliantul informativ, in care poate regasi diverse informatii despre produsele firmei, el vede si logoul, dar si sloganul firmei respective, asociind imediat textul cu mesajul vizual. In acest mod, sansele ca numele firmei sa ii ramana intiparit in minte cresc extrem de mult. Observam, deci, cum o strategie simpla de marketing poate creste sansele de reusita in acest caz. Totodata, o solutie ieftina precum cea a folosirii tricourilor cu mesaje personalizate se poate dovedi extrem de utila in astfel de cazuri.

Tocmai de aceea spunem ca firmele care ofera clientilor tricouri cu mesaje personalizate trebuie sa fie incluse pe lista optiunilor fiecarui mic antreprenor care incearca sa isi faca un nume si nu are un buget prea mare pentru promovare. Cine stie, poate mai tarziu, firma va evolua catre un alt nivel si va avea la dispozitie sume mai mari de bani cu ajutorul carora sa se poate expune mai mult in piata media, insa, pe moment, solutia tricourilor cu mesaje personalizate este una extrem de la indemana si, totodata, ieftina.

Combinata cu cateva strategii de publicitate online prin Google, o campanie precum cea desenata mai sus ar avea mari sanse de reusita, daca ar fi pusa in practica in cadrul unei strategii preliminare de promovare. In aceasta etapa, nu trebuie sa eliminam niciuna dintre posibilitatile ieftine de promovare care ne sunt la indemana.

 

 

Taguri: