Ies la lumină noi detalii în cazul tragediei din Olt, unde un limitator de înălțime a căzut peste o mașină! Presupusul vinovat dă vina pe drum

Autor: Diana Ghita

Cum a căzut limitatorul de înălțime

Sursa: observatornews.ro

Marți, 23 ianuarie, a avut loc un incident cumplit. În apropiere de Caracal, județul Olt. O femeie a sfârșit strivită de un limitator de înălțime.

Limitatorul de înălțime din apropierea localității Caracal,  a județului Olt, a căzut peste o mașină în care se aflau trei pasageri, șoferul, bunica și tatăl lui. În urma impactului, autoturismul care circula pe DN6 a fost strivit, cei trei rămânând blocați printre rămășițele acestuia.

Cum s-a întâmplat tragedia din Olt

Șoferul, în vârstă de 18 ani și tatăl lui, de 42 de ani au supraviețuit incidentului, însă femeia în vârstă de 66 de ani nu a avut același noroc, întrucât rănile suferite au fost incompatibile cu viața.

Deși au ajuns rapid la fața locului, medicii de pe ambulanță nu au mai putut face nimic pentru a o salva, constatând decesul.  Tânărul șofer se află, acum, în stare gravă la spital, întrucât a suferit multiple leziuni în urma acestui eveniment tragic.

„Acesta are fracturi de oase nazale şi fracturi de membre inferioare. O să fie internat în Secţia de Ortopedie", transmite Florin Pop, director medical la spitalul din Slatina, citat de Observator.

Conducătorul auto a încercat să frâneze din timp, pentru a evita grinda de 10 tone, însă aceasta a căzut chiar pe capota mașinii.

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?

Citește și: Incident feroviar la 25 de km de Craiova- Tren de marfă deraiat și întârzieri majore pentru călători

Ce ipoteze ies la lumină în cazul grinzii care a strivit mașina

Momentan, nu se știe, cu exactitate, din ce cauză a căzut grinda metalică. Se crede că ar fi vina unui șofer de camion care trecuse mai devreme pe sub ea, agățând-o. Acesta transporta diverse utilaje, printre care și un buldoexcavator, cu brațul căruia ar fi lovit limitatorul de înălțime.

„Unul din braţele utilajelor nu era coborât între cale, nu era coborât în aşa fel încât să asigure înălţimea maximă.

Acest braţ a acroşat grinda porţii de gabarit”,  declară purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu.

Însă, șeful respectivului șofer neagă această teorie, dând vina pe modul în care a fost construit drumul.

Citește și: Declarații șocante făcute de Gheorghe Dincă: ”Le-am vândut”. Unde s-ar afla Alexandra Măceșanu și Luiza Melencu

Când a plecat din fermă a măsurat distanţa de la sol la vârful săgeţii cu care s-a lovit grinda şi a avut 4,05.

Tot se fac măsurători pentru că se consideră că s-a înălţat asfaltul şi din cauza asta a lovit”,  motivează patronul firmei de transport, Octavian Vasile.

În acest caz, poliția desfășoară cercetări pentru a stabili cine este, de fapt, responsabil pentru această tragedie. Dacă șoferul camionului va fi găsit vinovat, acesta riscă să fie închis.