Colegii mei au luat o camera de filmat si au dat o raita pe marile santiere ale capitalei. Cum se lucreaza, cat de repede vor fi lucrarile gata? Urmeaza imagini savuroase! Munca nu se realizeaza asa, oricum. Calitatea e primordiala.
In acest caz, spre exemplu, 3 muncitori analizeaza tehnica unui domn. Nu e usor sa dai la lopata, dar nici sa analizezi lucrul altuia nu e lucru simplu.
Se plimba si analizeaza cu un ochi atent activitatea colegilor. Dureaza pana cand planul de activitate e alcatuit. Intre timp, strazile se aglomereaza. Nervii din trafic urca la valori maxime, iar banii de la buget curg pentru aceste proiecte de infrastructura.
Din nou, avem parte de o sedinta. E ca la stiri. La fel fac si ei acum. Planul de bataie, densitatea pamantului, cat de dura e sina de tramvai. Cati oameni lucreaza la un santier care se intinde pe mai bine de 2 kilometri si care ingreuneaza traficul? Indiferent ce se intampla, voia buna nu dispare!
##VIDEO107956##
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
„
Misca-te, bai Vasile, uite aici! Sa te filmeze, sa te vad! ”, glumeste un muncitor. Lasand gluma la o parte, munca pe santier e grea. Atunci cand incepe. Iar salariile nu sunt tocmai uriase. Si chiar e greu! Dar trebuie cumva ca asa numitii „regi ai asfaltului” sa prospere in tara cu atat de putine autostrazi.„ Acciza pe combustibil se simte deja in marile proiecte de infrastructura. Spre exemplu, pe santierul autostrazii Bucuresti- Ploiesti se lucreaza de zor. Sunt sute de muncitori, zeci de utilaje. Se fac eforturi pentru a finalize si ultimul tronson al autostrazii care va lega Ploiestiul de capitala. E adevarat, ne ustura cand alimentam la pompa, dar cand vedem ritmul frenetic in care se dezvolta autostrazile romanesti, parca ne mai trece durerea ”, spune colegul nostru, Petre Nechita, in timp ce ne arata lucrarile parasite.