Încă o eliminare în rândul Războinicilor, la “Survivor România”; Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu reality-ul fenomen. Aproape 3 milioane de telespectatori, cu ochii pe ediția de aseară

Author: Oana Picerea

Aseară, la “Survivor România”, jocul de comunicare al săptămânii, cu o miza dublă, care includea fie camp-ul, fie insula, a ținut cu sufletul la gură milioane de fani ai emisiunii.

 Duelul de aseară a fost câștigat la ștafeta de Războinici, cu 10 la 9, după ce Faimoșii au condus timp de câteva runde, nu mai puțin de șase ori egalitatea a fost stabilită între echipe, însă ștafeta a înclinat în favoarea echipei albastre. Pentru punctul victoriei au intrat pe traseu, Irisha și Culiță, de la Faimoși, iar de la Războinici, Marius și Maria. 

Cine a fost eliminat aseara la “Survivor România”

Premiul de aseară, de la “Survivor România” a constat în comunicarea cu persoanele dragi, prin mesaje text în timp real, cu un membru al familiei, pentru Faimoși, iar pentru Războinici, premiul consta în comunicarea în timp real cu un prieten/persoană apropiată. 

Citeste si: Vera Miron a fost eliminata de la Survivor Romania 2021. Care au fost primele ei declaratii dupa ce a parasit competitia

Înainte de startul jocului de aseară, Daniel Pavel l-a anunțat pe Ștefan Ciuculescu, noul concurent care s-a alăturat echipei Faimosilor. Cunoscut jucător de fotbal, în vârstă de 27 de ani, acesta s-a făcut remarcat ca portar al echipei Steaua, unde a făcut parte din echipa de juniori. De-a lungul carierei a fost transferat la mai multe cluburi din țară și până recent a fost portarul echipei Rapid București. Deși aseară Faimoșii au pierdut în fața Războinicilor, Ștefan a reușit, în primul sau  joc de la „Survivor România”, să aducă două puncte importante pentru echipa sa. 

Citeste si: Surpriză de proporții la Survivor România 2021! Un nou concurent intră în competiție! Despre ce fotbalist celebru este vorba?

Consiliul de eliminare al săptămânii i-a avut în prim plan pe Zannidache, preferatul publicului, în urma voturilor primite din partea acestora, și pe Albert, care a întrunit, pentru a șaptea oară, cele

mai multe voturi din partea telespectatorilor. 

Elena Marin a fost nominalizată spre eliminare de Zannidache, iar Albert a indicat-o pe Vera pentru a părăși competiția, cea din urmă fiind eliminată, ca urmare a faptului că a primit cele mai puține voturi, dintre cei nominalizați. 

“Aveam o presimire că voi pleca… Îmi pare rău că plec, mi-aș fi dorit să stau mai mult. Dacă atât a fost să fie pentru mine, voi pleca acasă cu capul sus ”, a spus Vera aseară, cu greu reușind să își stăpânească lacrimile. 

Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Aproape 3 milioane de fani, cu ochii pe ediția de aseară

Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență, cu “Survivor România”, reality-ul fenomen a fost urmărit de milioane de telespectatori din întreaga țară. 

Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii

Citește și: Cum își alege Karmen Minune un partener? Contează sau nu banii, pentru aceasta: "Dacă îți alegi bărbatul în funcție de asta, ai pierdut din start!"

Sâmbătă, 17 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 23:56), Kanal D a fost pe primul loc, în topul televiziunilor din România. Stația a înregistrat 10,4% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,4% rating și 20,7% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,3% rating și 23,6% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.883.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

În minutul de aur, atins la 21:48, pste 2.3 milioane de fani ai emisiunii urmăreau cu sufletul la gură duelul între Faimoși și Războinici. 

Și duminică, 18 aprilie, Kanal D și-a menținut poziția de lider incontestabil de audiență, pe intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 24:10). Astfel, Kanal D a înregistrat 11,9% rating și 26,0% cota de piață, pe targetul Național, 9,2% rating și 20,6% cota dee piata, pe tagretul All Urban, și 8,7% rating și 22,9% cota de piață, pe targetul Comercial. Editia de aseară, cu jocul de comunicare și eliminarea din echipa Războinicilor a fost urmărită de o medie de peste 2 milioane de telspectatori (2.111.000) în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 22:20, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, aproape 3 milioane de fani (2.921.000).