Compania Adore Me, fondata in urma cu trei ani in New York, se ocupa cu vanzarea de lenjerie intima. Reprezentantii companiei au dezvaluit ca reclama TV in care aparea un model marime+ le-a marit de patru ori vanzarile online, comparativ cu o reclaam in care apareau un grup de blonde.
"Este o preconceptie ca trebuie sa fii super-slaba. Noi le aratam ca avem lenjerie pentru toate marimile",a declarat Morgan Hermand-Waiche, fondatorul companiei.
O alta veste buna pentru companie a fost ca videoclipul cu modelul de marime+ a costat de 10 ori mai putin decat altele asemanatoare. Din aceeasi analiza, compania a aflat ca imaginile naturale, neretusate, sunt preferate de cliente si ca modelele brunete "vand" mai usor lenjeria.
Compania Adore Me, fondata in urma cu trei ani in New York, se ocupa cu vanzarea de lenjerie intima.
Reprezentantii companiei au dezvaluit ca reclama TV in care aparea un model marime+ le-a marit de patru ori vanzarile online, comparativ cu o reclama in care apareau un grup de blonde slabe.
"Este o preconceptie ca trebuie sa fii super-slaba. Noi le aratam ca avem lenjerie pentru toate marimile" ,a declarat Morgan Hermand-Waiche, fondatorul companiei.
Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul
Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”
O
alta veste buna pentru companie a fost ca videoclipul cu modelul de marime+ a costat de 10 ori mai putin decat altele asemanatoare. Din aceeasi analiza, compania a aflat ca imaginile naturale, neretusate, sunt preferate de cliente si ca modelele brunete "vand" mai usor lenjeria.