Kanal D a achiziţionat “Million Dollar Island”, format revoluţionar, ce a rescris modalitatea de a face reality şi care poartă semnătura Talpa Studios şi a fondatorului său, John de Mol, în parteneriat creativ cu Monday Media. John de Mol este celebru în întreaga lume pentru formate precum “Big Brother”, “The Voice”, “Deal or No Deal”.
După ce a devenit un adevărat trendsetter pe piaţa media din România, aducând milioanelor de români formate inspiraţionale extrem de puternice, precum “Exatlon”, “Survivor”, “Bravo, ai stil!”, Kanal D continuă să suprindă, ducând la alt nivel ideea
50 de concurenţi, o competiţie individuală şi cea mai mare miză din televiziune: 1.000.000 de lei
50 de oameni cu vârste, profesii şi pasiuni diferite se vor arunca într-o competiţie individuală, pe o insulă paradisiacă, pentru îndeplinirea celor mai îndrăzneţe visuri.
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
De ajutor în această încercare ieşită din comun le vor fi, mai presus de orice, inteligenţa socială şi abilitatea de a construi alianţe. “Insula de 1 milion” este show-ul în care prietenia valoarează mai mult decât o avere.
Kanal D a dat startul castingului pentru acest format de anvergură, dedicat tuturor celor care vor să îşi îndeplinească un vis. Mii de doritori s-au înscris deja pentru a participa la cea mai intensă competiţie – “Insula de 1 milion”.
Vom reveni cu mai multe detalii despre format, prin intermediul comunicatelor de presă şi al materialelor publicate şi difuzate pe proprietăţile oficiale ale Dogan Media: Kanal D, Kanal D2, Radio Impuls şi Divizia Digital.