(Interviu) Cristina Sava, Director de Marketing si Comunicare Kanal D

Autor: Silviu Bunea
Actualizat: 18 apr 2018, 12:08

Marketing e ceea ce si-a dorit sa faca dintotdeauna si lucreaza cu pasiune, spune Cristina Sava, Director de Marketing si Comunicare Kanal D. De-a lungul colaborarii ei cu postul de televiziune, a marcat reusite, insa si provocari.

Printre acestea se numara preluarea “de la zero” a site-ului kanald.ro, care “acum este pe locul 2 in topul site-urilor de televiziune”, dar si campaniile de lansare a unor emisiuni noi pe piata din Romania. Insa mai multe despre emisiuni, audiente si campanii de comunicare si marketing gasesti in interviul de mai jos.

1. De ce ai ales Marketingul, comunicarea?

Am simtit ca mi se potriveste, e ceea ce mi-am dorit sa fac dintotdeauna si lucrez cu pasiune. As putea mentiona foarte multe motive pentru care imi place comunicarea, este un domeniu vast, o impletire armonioasa intre creativitate si strategie, intre ratiune si emotie, o scoala de viata chiar pentru ca ajungi sa cunosti foarte bine oamenii, sa intelegi perspectivele si nevoile lor, ceea ce are impact si asupra ta, ca om, in final.

2. Care crezi ca sunt cele mai mari provocari pentru tine din punct de vedere profesional?

De-a lungul timpului, am intampinat tot felul de provocari, de la crize de comunicare pana la proiecte de anvergura, dar cu stapanire de sine si avand mereu in minte ca intotdeauna exista o solutie, am trecut cu bine peste ele.

Sa lucrezi cu oameni creativi, cu personalitati diferite si puternice in acelasi timp, este o provocare in sine.

Mai mult decat atat, comunicarea in media presupune sa ai o capacitate mare de a conecta foarte multe variabile si de a vedea lucrurile in ansamblu astfel incat mesajul pe care il transmiti sa fie unul coerent si unitar. Vorbim de un brand cu multe sub-branduri, programe si vedete, fiecare cu pozitionarea sa, iar dinamica este una extrem de mare, in fiecare zi se intampla ceva. Dar imi plac astfel de provocari.

3. Ce inseamna pentru tine un bun comunicator?

Un bun comunicator are capacitatea de a identifica, in diverse situatii, nevoi de care nici consumatorul nu este constient. Cred ca un bun comunicator trebuie sa fie curajos, sa imbratiseze schimbarea ca pe o paradigma in evolutia businessului, sa fie capabil sa se adapteze si sa gaseasca mereu metode inovative de comunicare.

....

Citeste continuarea interviului pe pr2advertising.ro

 

Taguri: