INTERVIU - Haluk Kurçer, presedintele Kanal D, la implinirea a 11 ani de la infiintarea televiziunii: Publicul doreste continut de calitate, cat mai divers

Autor: Bogdan Mihai
Actualizat: 02 mar 2018, 13:45

Haluk Kurçer, presedintele Kanal D, a vorbit, intr-un interviu acordat agentiei de presa News.ro, la implinirea a 11 ani de la infiintarea televiziunii, despre strategia pe care o urmeaza statia, profitul inregistrat anul trecut, noul reality show al postului TV, „Exatlon”, publicul postului TV, dar si despre Romania si ce l-a convins sa ramana aici, in pofida climei care l-a descurajat initial.

In plus, a facut dezvaluiri despre planurile pe care le are pentru viitorul apropiat si despre ce crede ca va depasi rezultatele serialului turcesc „Suleyman Magnificul”.

Kanal D implineste, joi, 11 ani de cand a intrat pe piata media din Romania, timp in care si-a consolidat pozitia in top 3 al celor mai vizionate posturi TV din tara.

Prezentam in continuare interviul acordat de Haluk Kurçer pentru News.ro:

Kanal D s-a pozitionat pe locul I in luna februarie a acestui an pe targetul national in prime time (20.00- 24.00), iar cota de piata a crescut cu 60 de procente pe targetul comercial in februarie, in prime time, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Care sunt factorii care au dus la aceasta crestere?

Haluk Kurçer: Aceste cifre nu sunt o intamplare.

Sunt rezultatul muncii si strategiei pe care le avem de ani de zile. Kanal D si-a crescut performanta pas cu pas, an de an. Am lansat produse inovatoare pe piata media, care au fost apreciate de public si ne-au asigurat locul in topul primelor trei posturi TV din Romania. Un exemplu graitor este si „Exatlon”, un reality revolutionar, care a inregistrat audiente extraordinare.

Dar acesta nu este singurul show care contribuie la cifrele de audienta in crestere.

Avem „Bravo, ai stil!”, „Ochii din umbra”, „WowBiz”, de asemenea, emisiunile din day time -„Te vreau langa mine”, „Teo show”, reality-ul „Ochii din umbra” si serialele turcesti care ne-au pozitionat in topul preferintelor romanilor. Targetul nostru este sa devenim numarul 1 in casele acestora.

Ati atras si un public tanar, cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani. Cum ati reusit acest lucru? Credeti ca promovarea in social media a avut o contributie semnificativa?

Haluk Kurçer: Sunt mai multi factori care contribuie la succesul unei statii TV. Social media este, fara indoiala, foarte importanta, programul „Bravo, ai stil!” a generat un impresionant „word of mouth” in randul comunitatilor online si nu numai.

Dar un program este urmarit pentru continut, in functie de sincronizarea pozitionarii din grila cu targetul emisiunii respective. Strategia de marketing si comunicare a contribuit semnificativ in cresterea fiecarui program in parte si a statiei, in general.

Ce profit a avut Kanal D anul trecut?  

Cititi continuarea pe news.ro.