Îți dorești o carieră în marketing? 3 instrumente care îți vor ușura munca

Autor: Oana Picerea
Actualizat: 13 sep 2023, 10:00

Domeniul publicității și al marketingului este unul în plină evoluție în momentul de față, jucând un rol important în dezvoltarea imaginii unui brand și al impactului pe care îl au firmele asupra publicului lor. Dacă îți dorești și tu o carieră în acest domeniu, să știi că reușita necesită mult devotament și implicare, iar pentru a te remarca într-o piață atât de mare va fi nevoie să vii cu creativitate și multă muncă în plus. Pentru a te familiariza cu ceea ce înseamnă acest domeniu, îți prezentăm o listă cu câteva ustensile indispensabile din posesia oricărui specialist în marketing.

Iată 3 instrumente indispensabile pentru un specialist în marketing

1. Un smartphone performant

În primul rând, instrumentul care nu ar trebui să-ți lipsească niciodată din mână este smartphone-ul. Acesta are rolul de a te ține la curent cu toate știrile de care ai nevoie pentru a ține pasul cu noile trenduri. De asemenea, trebuie să fii constant în căutare de noi surse de inspirație și să-ți dezvolți creativitatea pentru a veni constant cu idei noi și strategii funcționale. Alege noul iPhone 15 de pe altex.ro pentru a beneficia de unul dintre cele mai performante smartphone-uri de pe piață, care îți va ușura semnificativ munca. Mai mult decât atât, smartphone-ul este unealta perfectă pentru a-ți ține la un loc programul și toate datele de care ai nevoie pentru întâlniri importante.

2. Un laptop cu toate aplicațiile de care ai nevoie

Un alt instrument necesar pentru a-ți desfășura meseria în marketing este laptopul. Ai nevoie de un computer mic, ultraportabil pentru a-l lua cu tine peste tot. Cu toate acestea, ai nevoie de o memorie mare și o capacitate puternică. Asigură-te că ai instalate toate aplicațiile de editare foto și video precum Photoshop, Illustrator, VDM și Canva de care vei avea nevoie pentru a crea content pentru clienții tăi. Înainte de toate însă, ar fi bine să investești într-un curs care să te învețe cum să devii expert în fiecare dintre ele.

3. Un caiet cu notițe pentru a ține totul sub control

Cu toate că tehnologia este la putere în zilele noastre, o metodă clasică de organizare rămâne cea mai eficientă. Fă-ți un obicei din a scrie de mână orice observații importante ai, deoarece în acest fel ești mai concentrat pe informație și o procesezi mai bine. Pune în aplicare această metodă cu toate datele și informațiile care necesită o atenție deosebită și vei observa cum vor curge ideile și soluțiile de la sine. Exercițiul este mama învățăturii, așa că începe să scrii cât mai mult de mână pentru a-ți îmbunătăți acest skill.

Așadar, un smartphone, un laptop și un carnețel cu notițe sunt cele trei instrumente indispensabile din geanta oricărui specialist în marketing. Cu toate acestea, cea mai valoroasă unealtă pe care poți să o ai în acest domeniu este creativitatea. Aceasta te va ajuta să-ți depășești blocajele și astfel vei găsi mereu soluții la problemele pe care le întâmpini.

Sursă foto pexels.com