Antreprenori, lideri ai companiilor din diverse sectoare de activitate, personalități din media au fost prezenți la evenimentul organizat de publicația financialintelligence.ro și au aplaudat succesul celor aflați pe scenă. Greeg, prezentator al matinalului de la Radio Impuls, a fost gazda acestei gale cu tradiţie, devenită o adevarata sărbătoare pentru comunitatea oamenilor de afaceri.
Kanal D a primit distincţia de Excelenţă în media la Gala Financial Intelligence Awards
Premiul pentru Excelență în Media acordat Kanal D a fost ridicat în numele echipei de Ilinca Vandici, prezentatoare, alături de Teo Trandafir, a emisiunii “Follow us!”.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
Citește și: Veste bună pentru pensionare! Cine va primi cu 890 de lei în plus la pensie, de la 1 ianuarie 2025
“ Sunt onorată și bucuroasă să ridic acest premiu în numele echipei Kanal D. C red cu tărie ca modul în care ne simțim alături de colegii noștri contează enorm în această călătorie spre succes. Mai contează modul în care ne raportăm la publicul nostru, cu responsabilitate și cu dorința de a veni în întâmpinarea celor din faţa micilor ecrane cu emisiuni de calitate, inspiraționale sau care pur și simplu să le aducă zâmbetul pe buze ”, a spus Ilinca Vandici.
Citește și: EDITORIAL Ilinca Vandici: Asta-i emisiunea de reportaje care imi place…
Kanal D a cucerit publicul în cei aproape 18 ani de existență, printr-o strategie inspirată de diferențiere, aducând publicului din România producții ce au revoluționat piața media și au schimbat obiceiuri de consum, inspirând milioane de oameni. Fie că vorbim de seriale turcești, reality show-uri precum “Bravo, ai still!”, “Exatlon”, “Survivor”, “Casa iubirii”, quiz-uri fenomen, “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, “The Floor”, “Tu urmezi!”, emisiuni de interviuri, precum “40 de întrebări cu Denise Rifai”, sau emisiuni
de reportaje de succes, precum “Asta-i România!” sau “ROventura”, Kanal D a ajuns la inimile a milioane de oameni. Operațiunile Kanal D au evoluat prin investiții constante în conținut și tehnologie în trei paliere, TV, radio și online, transformându-se într-un adevărat conglomerat media- Dogan Media Internațional, cu două televiziuni generaliste Kanal D și Kanal D2, un radio național, Radio Impuls, și divizia Digital.