Kanal D a spulberat audienta aseara cu serialul “Fiica ambasadorului”

Autor: Oana Picerea

Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe două categorii de public, înregistrând la nivelul întregii țări o cotă de piață de peste 20% si aproape 2 milioane de telespectatori

Joi, 13 ianuarie, Kanal D a fost lider de piață, în Prime Time, cu serialul fenomen “ Fiica ambasadorului ”, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația de la orașe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a înregistrat o cotă de piață de peste 20% pe targetul Național, și peste 17% cota de piață, pe targetul All Urban, surclasând astfel celelalte stații concurente, în intervalul de difuzare a serialului “Fiica Ambasadorului”.

Joi, în intervalul 20:00 – 23:20, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,5 puncte de rating și 17,3% cotă de piață, pe targetul All Urban. Episodul  difuzat aseara a fost urmărit de o medie de peste un milion și jumătate (1.598.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

Citeste si: In aceasta seara, de la ora 20:00, in “Fiica ambasadorului”, Nare se teme pentru viata ei

Minutul de maximă audiență, atins la 21:27, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, aproape 2 milioane (1.930.000) de fani ai serialului.

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Serialul “Fiica ambasadorului”  este difuzat cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

 


În a doua parte a ediției de astăzi din „Casa iubirii”, Patrick a chemat-o în camera roșie pe Bianca Giurcă, însă cei doi nu au vorbit despre ei, ci mai mult despre tensiunile cu care s-a confruntat concurenta.