Joi, 13 ianuarie, Kanal D a fost lider de piață, în Prime Time, cu serialul fenomen “ Fiica ambasadorului ”, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația de la orașe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a înregistrat o cotă de piață de peste 20% pe targetul Național, și peste 17% cota de piață, pe targetul All Urban, surclasând astfel celelalte stații concurente, în intervalul de difuzare a serialului “Fiica Ambasadorului”.
Joi, în intervalul 20:00 – 23:20, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,5 puncte de rating și 17,3% cotă de piață, pe targetul All Urban. Episodul difuzat aseara a fost urmărit de o medie de peste un milion și jumătate (1.598.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.
Citeste si: In aceasta seara, de la ora 20:00, in “Fiica ambasadorului”, Nare se teme pentru viata ei
Minutul de maximă audiență, atins la 21:27, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, aproape 2 milioane (1.930.000) de fani ai serialului.
Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul
Serialul “Fiica ambasadorului” este difuzat cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.