Documentarul biografic “Destine” difuzat in premiera nationala la KANAL D, in data de 1 decembrie 2019, la ora 9:30, prezinta incredibila poveste de viata a lui Samuel Bistrian, un tanar care a copilarit in satul Benesti, din Arad, in care traiesc doar 99 de locuitori, care acum incalta copii saraci ai lumii.
Samuel Bistrian s-a nascut intr-o familie saraca si numeroasa in urma cu 38 de ani.
Atunci cand Samuel a ajuns sa lucreze ca manager de departament intr-o companie din industria de moda a stiut ca e timpul sa ofere ceva inapoi celor ramasi acasa, in Romania, dar si celor care se zbat sa supravietuiasca, in alte zone ale Globului.
Asa a pus bazele companiei ROMA BOOTS, care ofera acestor copii un simbol mic, dar de mare insemnatate, o speranta ca sunt sanse spre o cale mai usoara in viata: o pereche de cizme de cauciuc.
„Chiar si intr-un sat mic, cum e Benesti, noi eram mult mai saraci decat majoritatea, insa eu nu am stiut asta niciodata. Am descoperit asta dupa ce am revenit in sat, ani mai tarziu.
"Iar o asemenea oportunitate, pentru o familie numeroasa ca a noastra, a insemnat pentru noi o datorie morala sa facem ceva. Mai mult decat atat, parintii mei spuneau mereu ca Dumnezeu are un plan pentru familia noastra.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
În acest episod urmarim calatoria lui Samuel catre noua lui viata in America, dar si povestea ROMA BOOTS, care a ajuns sa doneze, in cei 9 ani de activitate a firmei, cizme de ploaie, in valoare de peste 2 milioane de dolari, in 28 de tari din Europa, Asia, Africa, Australia, America de Nord si America Centrala.
Destine face parte dintr-o serie de documentare care prezinta povestile unor romani care au dovedit ca succesul poate fi obtinut in pofida celor mai dificile medii sociale si care vor fi difuzate la Kanal D.
Documentarul este o productie Oblique Media Film si Movie Production Entertainment, producatori Adela Vrinceanu Celebidachi, Titi Radoaie, Dan Iancau, Cristina Dobritoiu si este regizat de Cristina Dobritoiu si Titi Radoaie. Filmul este realizat cu sprijinul OMD, Orange, Emag, Nestle, Zenith, Engie, Sensiblu, McCann Romania, BPN, Alka, Publicis, Pehart tec, Ferratum, Mediatour.