Kanal D lanseaza un nou serviciu destinat advertiserilor, prin care acestia pot plasa reclame pe site-urile grupului, adica pe kanald.ro , wowbiz.ro si kfetele.ro, in doar trei pasi simpli.
Astfel, oricine isi poate promova afacerea pe site-urile mentionate, printr-un mecanism simplu si accesibil, având la dispozitie un inventar extins. Folosind publicitatea nativa, ei vor utiliza platforma Song by Chargeads, pentru a-si configura reclamele intr-un mod eficient, rapid si scalabil.
Mecanismul prin care este construita o campanie presupune doar folosirea unui link pe care platforma il transforma automat intr-o reclama nativa, editarea titlului si a detaliilor, plus setarea bugetului. Astfel ca oricine isi poate construi o campanie, neavând nevoie de un specialist in vânzari sau o echipa speciala de creatie.
“ Credem ca, prin platforma de self-service, vom putea avea o interactiune mult mai productiva cu advertiserii, care se pot bucura de avantajele Native Advertising intr-un context nou si accesibil “
Aceasta eficientizare a generarii unei campanii native rezolva una dintre cele mai mari probleme ale publicitatii traditionale- dificultatea executiei. Drept pentru care platforma SONG pune la dispozitia advertiserilor un tool usor de folosit, cu rezultate masurabile, pentru a-si putea plasa reclamele pe site-urile Kanal D. De asemenea, bugetul minim alocat unei campanii incepe de la 5$ pe zi, ceea ce ofera o plaja larga de posibilitati tuturor advertiserilor.
Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti
ChargeAds este o companie de tehnologie cu birouri in New York, Madrid, Bucuresti si Singapore, care furnizeaza solutii inteligente si eficiente pentru publisheri, agentii si clienti de publicitate din intreaga lume.
KANAL D, televiziune ce se afla in top trei statii generaliste din Romania, implineste pe 1 martie 9 ani de existenta si este parte a celei mai mari companii de media din Turcia, Doğan Yayin Holding. Sustinuta de experinta si traditia trustului Doğan Yayin Holding, KANAL D si-a fixat ca obiectiv continuarea acestui model de succes si in Romania. Continutul de calitate ce combina cu succes programe de Stiri cu seriale turcesti si productii proprii, inovatoare, dar si productiile realizate dupa formate internationale, sunt pilonii pe care s-a construit, de la bun inceput, institutia media KANAL