De 1 martie, Kanal D sarbatoreste atat Martisorul, cat si implinirea a 11 ani de cand postul TV a fost infiintat in Romania. Vedetele vor celebra astazi in emisiuni, alaturi de telespectatorii Kanal D, o calatorie extraordinara, de-a lungul a mai bine de un deceniu, de cand o echipa indrazneata si creativa a pus bazele unei televiziuni ce a avut o crestere spectaculoasa.
Programe TV unul si unul, vedete foarte iubite de romanii de pretutindeni, o echipa unita, onesta si creativa, si, nu in ultimul rand, dorinta de a oferi experiente de neuitat telespectatorilor au facut din Kanal
La 11 ani de existenta Kanal D, in luna februarie a acestui an, Kanal D a rupt barierele clasamentului si ocupa primul loc pe targetul National, inregistrand 18,7% cota de piata in Prime Time, o crestere de 30% a cotei de piata in raport cu anul precedent. Din anul lansarii si pana in februarie 2018, Kanal D si-a marit de 7,7 ori cota de piata, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.
In ceea ce priveste segmentul de public Comercial, in luna februarie 2018, Kanal D isi pastreaza a doua pozitie in Prime Time, cu 16,1% cota de piata (crestere de 60% fata de anul precedent), pozitie pe care si-o consolideaza si pe tagetul All Urban.
In primele doua luni ale anului 2018, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a audientei, pe publicul Comercial, din top trei televiziuni, de 24% Share, la nivelul intregii zile, in raport cu anul precedent. Postul s-a pozitionat pe locul 2 in prime time pe toate targeturile, cu o crestere de 44% a cotei de piata pe targetul Comercial, in raport cu aceeasi perioada a anului precedent, o crestere semnificativa in raport cu competitia.
De-a lungul timpului, Kanal D si-a consolidat pozitia in top 3 al celor mai vizionate posturi TV din Romania, propunand publicului formate puternice internationale, dar si productii proprii, raspunzand exigentelor publicului si implicand-se activ in viata comunitatii.
A devenit un adevarat trendsetter pe piata media din Romania, prin reality-uri de succes, seriale care au cucerit inimile romanilor de pretutindeni, o abordare proaspata si apropiata de preocuparile si problemelor telespectatorilor, prin intermediul programelor de Stiri sau prin reportajele „Asta-i Romania” si anchetele de la „Sabbagh in actiune”.
Sursa: Kantar Media 18-49 Urban
All Urban
National
Sursa: Kantar Media 18-49 Urban
All Urban