Kanal D, in continuare lider de audienta cu “WOWBiz”
#Editia aniversara dedicata celor 9 ani de Kanal D a tinut publicul din intreaga tara in fata micilor ecrane
Marti, 1 martie, editia aniversara “WOWBiz” in care vedetele Kanal D au sarbatorit cei noua ani de la lansarea pe piata media din Romania a statiei, s-a clasat pe primul loc in preferintele telespectatorilor.
Emisiunea prezentata de Madalin Ionescu si Andreea Mantea si-a adjudecat prima pozitie pe segmentele de public All Urban si National. In ceea ce priveste targetul Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Vedetele Kanal D au fost prezente in platoul emisiunii “WOWBiz” si au povestit intamplarile amuzante petrecute in decursul celor 9 ani de emisie, spre deliciul publicului.
In intervalul 22:55 – 00:40, Kanal D a inregistrat 3,8% rating si 14,1% cota de piata, pe targetul National, 3,9% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,1% rating si 12,2% cota de piata, pe targetul 18-49 Urban.
O medie de 704.000 de romani urmareau aseara late night show-ul “WOWBiz”. In minutul de aur, atins la 23:08, peste un milion (1.138.000) de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D.
Marti, 1 martie, editia aniversara “WOWBiz” in care vedetele Kanal D au sarbatorit cei noua ani de la lansarea pe piata media din Romania a statiei, s-a clasat pe primul loc in preferintele telespectatorilor. Emisiunea prezentata de Madalin Ionescu si Andreea Mantea si-a adjudecat prima pozitie pe segmentele de public All Urban si National.
In ceea ce priveste targetul Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media. Vedetele
Kanal D au fost prezente in platoul emisiunii “WOWBiz” si au povestit intamplarile amuzante petrecute in decursul celor 9 ani de emisie, spre deliciul publicului.
In intervalul 22:55 – 00:40, Kanal D a inregistrat 3,8% rating si 14,1% cota de piata, pe targetul National, 3,9% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,1% rating si 12,2% cota de piata, pe targetul 18-49 Urban.
O medie de 704.000
de romani urmareau aseara late night show-ul “WOWBiz”. In minutul de aur, atins la 23:08, peste un milion (1.138.000) de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D.
Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti
Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”