Kanal D isi mentine pozitia de lider de audienta in Prime Time!

Autor: Redactia KANAL D
Actualizat: 23 iul 2020, 10:28

Marti, 9 iulie, Kanal D s-a clasat pe prima pozitie in topul televiziunilor din Romania, cu serialul turcesc “Iffet”. In intervalul 20.00 – 22.30, statia a inregistrat o medie de 6.7% rating si 16.4% cota de piata, pe targetul All Urban, devansand productiile posturilor de televiziune concurente, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Pe targetul national si comercial, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul televiziunilor romanesti, in intervalul precizat, inregistrand 5.4% Rating si 13.7% cota de piata, pe targetul National, si 4.8% Rating si 13.5% cota de piata, pe targetul 18-49 Urban. 1.036.000 de romani urmareau ieri Kanal D in intervalul 20.00 – 22.30. Minutul de aur inregistrat la 22.22, a adunat in fata micilor ecrane nu mai putin de 1.508.000

de romani care urmareau Kanal D.

Late night show-ul “WOWBiz” a ramas la sufletul romanilor, inregistrand, marti, 9 iulie, 3.1% Rating si 10.7% cota de piata, pe targetul National. 592.000 de telespectatori urmareau Kanal D, in intervalul 22.30-24.30, iar minutul de aur a fost atins la 23.11 cand 1.002.000 de romani urmareau dezvaluirile presupusei amante a lui Marcel Toader, fostul sot al Gabrielei Cristea. 
 

Nu ratati, luni si marti, serialul turcesc "Iffet", incepand cu ora 20.00, si de luni pana joi, emisiunea “WOWBiz” prezentata de Andreea Mantea si Madalin Ionescu, de la ora 22.15, la Kanal D. 

 

#Audiente Kanal D – targetul All Urban, intervalul 20.00 – 22.30

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:30

Kanal D

6.7

Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12

Citește și: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei

16.4

Pro TV

6.4

15.5

Antena 1

3.5

8.5

Acasa

2.6

6.2

Antena 3

2.2

5.4

Sursa: Kantar Media Romania

Target: All Urban

Interval: 20.00 – 22.30

 

# Audiente Kanal D – targetul National, intervalul 20.00 – 22.30

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:30

Kanal D

6.7

16.4

Pro TV

6.4

15.5

Antena 1

3.5

8.5

Acasa

2.6

6.2

Antena 3

2.2

5.4

Sursa: Kantar Media Romania

Target: National

Interval: 20.00 – 22.30

 

 

#Audiente Kanal D – targetul 18-49 Urban, intervalul 20.00 – 22.30

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:30

Pro TV

7.0

19.7

Kanal D

4.8

13.5

Antena 1

3.9

10.8

Acasa

2.7

7.6

Prima TV

1.6

4.4

  Sursa: Kantar Media Romania

Target: 18-49 Urban

Interval: 20.00 – 22.30

 

# Audiente Kanal D- targetul National, in intervalul 22.30 – 24.30

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

22:30-24:45

Pro TV

4.1

14.2

Kanal D

3.1

10.7

Antena 1

2.4

8.4

Prima TV

2.0

6.8

Antena 3

1.5

5.1

  Sursa: Kantar Media Romania

Target: National

Interval: 22.30 – 24.30