In timp ce audienta posturilor concurente inregistreaza scaderi masive in audienta (in unele cazuri, de pana la minus 15%), Kanal D a reusit cresteri spectaculoase in audienta, pe toate segmentele de public monitorizate, atat pe tronsonul orar All day, cat si in Prime Time.
In Prime Time (20:00 – 24:00), Kanal D reuseste performanta de a se clasa pe locul doi in topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate.
Pe intervalul orar 18:00 – 24:00, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere in audienta tot pe publicul Comercial, cu 23 de procente fata de luna iulie a anului 2016.
Cresterea pe segmentele de public National si All Urban a fost pentru Kanal D de 4 procente, respectiv 3%, clasand Kanal D pe locul doi in topul audinetelor din Romania. Atat liderul de piata pozitionat pe acest tronson orar, cat si statia TV de pe locul trei au inregistrat scaderi in audienta, pe toate categoriile de public.
Kanal D si-a mentinut pozitia secunda doua luni consecutiv, in Prime Time (20:00 – 24:00), respectiv iunie si iulie 2017, pe tagetul Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.
In ceea ce priveste tronsonul orar All day, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere in audienta in randul publicului de la orase, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, respectiv 17%, statia plansadu-se pe locul trei in topul televiziunilor din Romania.
In ceea ce priveste segmentele de public National si All Urban, audienta postului TV a inregistrat o crestere de 4% fata de aceeasi luna a anului trecut.
Interval orar: 20:00 – 24:00
- Target Comercial:
- Target Comercial:
- Target Comercial:
Data: June 2017
Interval orar: 18:00 – 24:00
Interval orar: whole day
Audienta Kanal D – luna iunie 2017 pe targetul Comercial, in Prime Time (20:00 – 24:00)