/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/iantu-300-e53ac6a015ef168bf5f4b71db0ba1d11-3e89c69c1557e8b621e6e2364ff09a9b.jpg
«Vrei să fii milionar?» este un format al 2waytraffic- divizia de distribuţie al Sony Pictures Television- multiplu câştigător de premii, care a marcat un traseu important în evoluţia formatelor TV din întreaga lume. De la debutul în Marea Britanie a devenit rapid un fenomen al ratingului cu o audienţă medie de 19 milioane de telespectatori «Vrei să fii milionar?».
“Emisiunea «Vrei să fii milionar?» şi-a dovedit eficienţa pe piaţa românească, iar publicul a îndrăgit şi s-a ataşat de acest format.
Calitatea acestui format a fost demonstrată în timp, în cei 10 ani de prezenţă ca marcă înregistrată în peste 100 de ţări din întreaga lume. Cu audienţe record în toate ţările în care a fost produsă şi difuzată, emisiunea «Vrei să fii milionar ?» a devenit un fenomen prin modalitatea în care a îmbinat divertismentul cu jocul
, cunoştinţele de cultură generală cu suspansul, drama cu posibilitatea câştigării unui premiu fără precedent- 1 million de lei!
«Vrei să fii milionar?» este mai mult decât un game show: cu o imagine deosebită, o muzică specială de atmosferă, fiecare episod conţine dramă şi suspans atunci când concurenţii se confruntă cu dilema de a câştiga sau de a pierde sume importante de bani care le pot schimba viaţa.
«Vrei să fii milionar?» este o şansă unică pentru toţi cei care au ales şcoala şi cartea pentru perfectionare şi care au înţeles că succesul şi cunoaşterea nu se exclud.
«Vrei să fii milionar?» este un program puternic, un format care în majoritatea ţărilor din Europa de vest continuă să fie lider în Prime Time, un format care se adresează tuturor şi care este subiect de discuţie între prieteni, vecini, colegi. Deşi nu mai este prezent de 8 ani pe piaţa din România, studiile de cercetare ne-au îndrumat spre «Vrei să fii milionar?», reieşind mereu că romanii işi doresc mult să revadă programul, însă nu oricum, ci cu Virgil Ianţu în rol de prezentator. Sunt convinsă că cei mai mulţi încă işi amintesc frumuseţea formatului, însă ce nu îşi aminteşte majoritatea telespectatorilor este tensiunea şi puterea acestui program de a ţine întreaga familie în faţa televizorului.» declară Clara Bomboe, Programming and Planning Senior Manager.
Conceptul original constă în sistemul capabil de a oferi un premiu fără precedent în istoria televiziunii acelor concurenţi care reuşesc să răspundă corect unei serii de întrebări de cultură generală. În realitate, succesul formatului nu a fost dependent de acordarea premiului cel mare. Suspansul, drama, tensiunea din modul de realizare au făcut ca peste un miliard de telespectatori din întreaga lume să stea cu sufletul la gură în faţa televizoarelor. În România, premiul va fi de 1 milion de lei.
“«Vrei să fii milionar?» este singura emisiune pentru care aş fi revenit pe sticlă în calitate de prezentator. Este un format care m-a lansat, care mi se potriveşte şi cu care mă identific. Publicul din România are dreptul să primească din partea staţiilor de televiziune emisiuni curate şi interesante. De mult nu a mai existat în peisajul media o emisiune de cultură generală, iar publicul mă întreba când revin pe sticlă cu «Vrei să fii miliardar?». Uite că revenirea se întâmplă după aproape 8 ani, la Kanal D cu «Vrei să fii milionar?». Îi invit pe toţi românii să se înscrie la concurs deoarece ştiu că pot şi că merită să câştige premiile puse în joc.” declară Virgil Ianţu, vedeta Kanal D şi prezentatorul emisiunii.