Kanal D, lider absolut de audiență cu Știrile Kanal D de la ora 12:00 #Programul informativ a înregistrat o cotă de piață de peste 26%, în rândul publicului Comercial

Autor: Oana Picerea

Luni, 17 mai, Kanal D a fost lider absolut de audiență, pe toate segmentele de public, cu Știrile Kanal D, ediția de prânz, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

În intervalul orar 12:00 – 13:00, grupajul informativ Kanal D, prezentat de Ilinca Obădescu, a fost prima opțiune a telespectatorilor, poziționand stația TV pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate targeturile monitorizate.

Ieri, pe durata difuzarii buletinului informativ, Kanal D a înregistrat un rating de  2,3% și 26,2% cotă de piață, în rândul publicului comercial, 2,3% rating și 17,0% cotă de piață, la nivelul întregii tări, iar în rândul publicului de la orașe, stația TV a acumulat un rating de 2,0% și 15,5% cotă de piață.

O medie de 402.000 telespectatori din întreaga țară au urmărit ieri Kanal D, în fiecare minut al difuzării buletinului informativ prezentat de Ilinca Obădescu.  Minutul de aur, atins la 12:59, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de milion (529.000) de telespectatori.

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”