Astfel, statia a inregistrat 1,8% Rating si 17,5% cota de piata pe targetul Comercial, 2,5% Rating si 16,8% cota de piata, la nivelul publicului All Urban, si 3,0% Rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National.
In minutul de aur, inregistrat la 12:57, peste 600.000 de telespectatori (601.000) urmareau cele mai relevante stiri ale zilei, la Kanal D.
Citește și: Kanal D, lider de audiență, vineri, cu Știrile de la 12:00
O echipă dedicată de reporteri acoperă cele mai de impact evenimente din diferite zone ale ţării, aducând celor din faţa micilor ecrane, cu profesionalism, ştirile care contează cu adevărat, care influenţează viaţa cetăţeanului.
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
De-a lungul timpului, Stirile Kanal D au fost alături de telespectatori şi prin campanii sociale dedicate, menite să schimbe în bine viaţa comunităţii. Cea mai recenta campanie, “Se sună de schimbare!”, derulată în asociere cu Asociatia Bookland, a venit în întâmpinarea copiilor din mediul rural, acolo unde şcolile se află într-o stare precară.
Prin renovarea şi chiar reconstruirea acestora, copiii au şi vor avea mediul propice pentru a învăţa.
Acesta este doar un exemplu din lungul şir al campaniilor derulate de Ştirile Kanal D în cei 15 ani de existenţă a staţiei.