Kanal D, lider absolut de audienta, pe parcursul intregii zile! Cota de piata de peste 20% si sute de mii de telespectatori in fata micilor ecrane, in fiecare minut!

Author: Daniela Iliuta
Actualizat: 06 sep 2020, 17:30

Joi, 23 mai, Kanal D a fost postul de televiziune cel mai urmarit in Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Programele difuzate in intervalul orar 11:00 – 17:00, “Puterea Dragostei”, “Stirile Kanal D”, “In cautarea adevarului” si “Teo Show”, au plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din tara. Sute de mii de telespectatori din intreaga tara au urmarit in fiecare minut al difuzarii programelor TV mentionate mai sus, Kanal D fiind lider incontestabil de audienta.

Show-ul matrimonial fenomen “Puterea Dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00 (prima parte a emisiunii), a pozitionat Kanal D pe primul loc, pe toate categoriile de public monitorizate. Astfel, statia a inregistrat 1,9% rating si 20,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,5% rating si 19,6% cota de piata, pe targetul National, si 1,8% rating si 14,3% cota de piata, pe targetul All Urban. Editia difuzata ieri, in intervalul orar mentionat, a adunat in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii, o medie de 434.000 de romani din intrega tara.

Topul audientelor a fost, in continuare, completat de rezultatele obtinute pe parcursul difuzarii Stirilor Kanal D, in intervalul orar 12:00 – 13:00. Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, inregistrand 2,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul National, 1,7% rating si 12,4% rating, pe targetul All Urban, si 1,3% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National. O medie nationala de peste 400.000 de romani au urmarit in fiecare minut al difuzarii Stirile Kanal D, prezentate de Ilinca Obadescu.

“In cautarea adevarului”, emisiunea prezentata de Ernest, in intervalul 13:00 – 15:00, a clasat Kanal D pe primul loc, pe toate categoriile de public din Romania. Pe targetul Comercial, emisiunea a inregistrat o cota de piata de peste 20% (20,4%) si un rating de 2,1%. Si pe targetul National si All Urban, Kanal D a fost lider de piata, pe intervalul de difuzare “In cautarea adevarului”, cu 3,4% rating si 19,6% cota de piata, respectiv, 2,6% rating si 15,8% cota de piata.

Peste o jumatate de milion (601.000) de romani din intreaga tara au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea prezentata de Ernest.

“Teo Show”, emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, in intervalul orar 15:00 – 17:00, a plasat statia Kanal D pe primul loc, atat pe targetul Comercial, cat si National. Astfel, Kanal D a inregistrat 2,0% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,7% rating si13,7% cota de piata, pe targetul National. In randul publicului de la orase, Kanal D s-a plasat pe locul doi, pe tronsonul de difuzare “Teo Show”, cu 2,2% rating si 10,7% cota de piata.

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi

Citește și: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei