Kanal D, lider de audiență cu emisiunea de reportaje “Asta-i România!”

Author: Diana Tilă

Stația s-a clasat pe primul loc, la nivelul publicului Național și Comercial

Emisiunea de reportaje “Asta-i România!” se menține spectaculos în audiențe, ediția de duminică a plasat, din nou, Kanal D pe primul loc în preferințele telespectatorilor. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață, atât în ceea ce privește targetul Național, cât și cel Comercial.

Citeste si: Duminică, de la ora 14:30, la Asta-i România! “Prigoana cârtițelor!”

Kanal D, lider de audiență cu emisiunea de reportaje “Asta-i România!”

Ediția de duminică a emisiunii “Asta-i România!” a ținut telespectatorii în număr uriaș, în fața micilor ecrane, subiectele abordate de Mihai Ghiță și reporterii emisiunii au stârnit interesul a sute de mii de români din întreaga țară.  Ieri, în intervalul de difuzare 14:30 – 16:00, Kanal D a înregistrat, 2,8% rating și 12,1% cota de piață, la nivelul întregii țări, și 2,3% rating și 13,6% cota de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD).

  Pe targetul All Urban, emisiunea aplasat Kanal D pe locul secund, înregistrând 1.7 puncte de rating și 7,7% cota de piață.

Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12

Citește și: Anunț pentru pensionarele din țară. Cum arată calendarul pensiilor pentru luna decembrie

Citeste si: Asta-i România: Povestea impresionantă a Andreei, fetița munților! Iată în ce condiții dificile a fost crescută de bunicul ei și cum este nevoită să ajungă la școală!

O medie de aproape o jumătate de milion (498.000) de români din întreaga țară au urmărit ieri, în fiecare minut al difuzării, emisiunea prezentată de Mihai Ghiță, la Kanal D. Minutul de aur, atins la 15:38, a adunat în fața micilor ecrane 677.000 de fani ai emisiunii de la Kanal D.

 


Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.