Kanal D, lider de audiență cu reality show-ul “Casa iubirii”, pe targetul Comercial

Autor: Alina Petre
Actualizat: 27 ian 2023, 15:29

Andreea Mantea

Reality show-ul “Casa iubirii”, prezentat de Andreea Mantea, a plasat ieri Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, în rândul publicului Comercial, în intervalul difuzării primei părți a emisiunii.

Joi, în intervalul orar 10:00 – 12:00, Kanal D a fost lider de piață, acumulând 1,7% puncte de rating și 16,5% cotă de piață, pe targetul Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Citește și: Kanal D, lider de audiență cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, la orașe

Kanal D, lider de audiență cu reality show-ul “Casa iubirii”, pe targetul Comercial

O medie de 410.000 de fani ai emisiunii din întreaga țară au urmărit, în fiecare minut al difuzării, emisiunea “Casa iubirii”, minutul de aur, atins la 11:27, adunând în fața micilor ecrane, la Kanal D, 518.000 de de fani ai reality show-ului.

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Emisiunea "Casa iubirii", prezentată de Andreea Mantea, poate fi urmărită de luni până vineri de la 10:00 şi 16:30, şi în fiecare sâmbătă şi duminică, de la 16:00 şi 19:00, la Kanal D. 

Citește și: Concurenți Casa Iubirii sezonul 2: Cine sunt cele 7 fete și cei 7 băieți care își caută sufletul pereche în reality show-ul difuzat la Kanal D?