Kanal D, lider de audiență cu reality show-ul “Casa iubirii”, pe targetul Comercial

Author: Alina Petre
Actualizat: 27 ian 2023, 15:29

Andreea Mantea

Reality show-ul “Casa iubirii”, prezentat de Andreea Mantea, a plasat ieri Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, în rândul publicului Comercial, în intervalul difuzării primei părți a emisiunii.

Joi, în intervalul orar 10:00 – 12:00, Kanal D a fost lider de piață, acumulând 1,7% puncte de rating și 16,5% cotă de piață, pe targetul Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Citește și: Kanal D, lider de audiență cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, la orașe

Kanal D, lider de audiență cu reality show-ul “Casa iubirii”, pe targetul Comercial

O medie de 410.000 de fani ai emisiunii din întreaga țară au urmărit, în fiecare minut al difuzării, emisiunea “Casa iubirii”, minutul de aur, atins la 11:27, adunând în fața micilor ecrane, la Kanal D, 518.000 de de fani ai reality show-ului.

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii

Citește și: Bugetarele trebuie să știe asta! Cum arată mecanismul de acordare pentru voucherele de vacanță

Emisiunea "Casa iubirii", prezentată de Andreea Mantea, poate fi urmărită de luni până vineri de la 10:00 şi 16:30, şi în fiecare sâmbătă şi duminică, de la 16:00 şi 19:00, la Kanal D. 

Citește și: Concurenți Casa Iubirii sezonul 2: Cine sunt cele 7 fete și cei 7 băieți care își caută sufletul pereche în reality show-ul difuzat la Kanal D?