“Teo Show”, emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, in intervalul orar 15:00 – 17:00, a plasat Kanal D pe primul loc in audiente, trei editii consecutive difuzate, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Inca de la inceputul acestei luni, productia a fost cea mai urmarita emisiune de divertisment de zi, in randul tinerilor din Romania, editiile difuzate joi, vineri si luni au pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe segmentul de public Comercial.
Joi, 2 mai, Kanal D a inregistrat 2,1% rating si 16,6% cota de piata, in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. O medie de peste o jumatate de milion (595.000) de romani au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, materialele difuzate in “Teo Show”.
Vineri, 3 mai, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de audienta, pe targetul Comercial, statia inregistrand 1,9% rating si 14,8% cota de piata.
Si luni, 6 mai, Kanal D a surclasat celelalte statii concurente, in intervalul de difuzare a emisiunii “Teo Show”, postul pozitionandu-se pe primul loc in topul audientelor, pe targetul Comercial. Astfel, Kanal D a inregistrat 2,1% rating si 14,5% cota de piata.
Audiente, joi, 2 mai 2019
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Audiente, vineri, 3 mai 2019
Audiente luni, 6 mai 2019
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.05.2018