Sute de mii de români au ales ieri postul TV Kanal D, pentru a-și lua porția de informație, din cadrul Știrilor Kanal D, ediția de prânz, prezentată de Cristina Dorobanțu.
Citește și: Kanal D, lider de piață pe Comercial si Național, cu reality-ul “Casa iubirii”
Kanal D, lider de audiență, la orașe și la nivelul întregii țări, cu Știrile Kanal D
Astfel, în intervalul 12:00-13:00, Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor, înregistrând 2,2% puncte de rating și 14,6% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe, și 2,1% rating și 14,4% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, surclasând astfel stațiile concurente.
Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti
O medie de peste 363.000 de telespectatori din întreaga țară au urmărit ieri Știrile Kanal D, în intervalul sus-menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 12:00, când 473.000 de telespectatori s-au aflat în fața micilor ecrane, urmărind ediția de prânz a buletinului informativ de la Kanal D.
Audiențe target All urban
Urban +g |
||||
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
|
1 |
Kanal D |
2.2 |
208 |
14.6 |
2 |
Antena 1 |
1.6 |
148 |
10.3 |
3 |
Romania TV |
1.5 |
138 |
9.7 |
4 |
Pro TV |
1.2 |
112 |
7.9 |
5 |
Antena 3 CNN |
1.1 |
103 |
7.2 |
Audiențe target Național
National +g |
||||
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
|
1 |
Kanal D |
2.1 |
363 |
14.4 |
2 |
Antena 1 |
1.8 |
316 |
12.6 |
3 |
Romania TV |
1.4 |
250 |
9.9 |
4 |
Pro TV |
1.3 |
216 |
8.6 |
5 |
Antena 3 CNN |
1.2 |
212 |
8.4 |