Potrivit datelor furnizate de Kantar Media, statia TV a fost lider de piata, atat in randul publicului de la nivel National, cat si in randul populatiei de la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, Kanal D a ocupat pozitia secunda.
In intervalul 23:30 – 0:45, Kanal D a inregistrat 3,9% rating si 17,6% cota de piata, pe targetul National, 3,3% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,2% rating si 14,1% cota de piata, pe targetul Comercial.
Pe intreaga durata a emisiunii prezentate de Andreea Mantea si Victor Slav, postul TV a inregistrat o audienta medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste jumatate de milion (694.000) de telespectatori.
Minutul de maxima audienta, atins la debutul show-ului (23:32), a inregistrat peste un milion (1.010.000) de telespectatori.
Target National
Target All Urban
Target Comercial
Source: Kantar Media Romania
Date: 13.12.2017