Kanal D, lider de piață în Prime Time, cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”

Autor: Oana Iosif

Kanal D, lider de piață în Prime Time, cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”

Pe parcursul întregii zile, Kanal D a fost pe locul doi în clasamentul televiziunilor

Kanal D își menține supremația în audiențe, în Prime Time, și aseară stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe două categorii de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost aseară lider de piață cu “ Jocul cuvintelor cu Dan Negru ”, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și la orașe.

Kanal D, lider de piață în Prime Time, cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”

Ediția de aseară a emisiunii prezentată de Dan Negru a adunat în fața micilor ecrane, în minutul de maximă audiență, peste 1.7 milioane (1.731.000) de telespectatori din întreaga țară. O medie de 905.000 de fani ai celui mai iubit quiz show din istoria televiziunii mondiale au intrat aseară, în fiecare minut al difuzării, în “jocul cuvintelor”.

Joi, 30 iunie, în intervalul orar 22:30 – 24:00, Kanal D a fost lider de piață, inregistrând 5,2% rating și 18,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 5,1% rating și 17,4% cota de piață, pe targetul Național.

            În ceea ce privește audiența pe întreg parcursul zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, pe 2 categorii de public, cu programele difuzate joi. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a ocupat poziția secundă, pe targetul Național și All Urban, cu emisiunile difuzate ieri.

Citeste si: Ce a făcut Dan Negru după ce a aflat că s-a ieftinit motorina cu 50 de bani: "Am pus și eu motorină de 1,4 lei!" Cum i-a comentat un fan decizia

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Matinalul “Dimineața cu noi”, “Știrile Kanal D”, reality-ul “Casa iubirii”, “În căutarea adevărului”, serialul “Mă numesc Zuleyha” și “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” s-au aflat în preferințele telespectatorilor din România, poziționând astfel stația pe podiumul audiențelor.

Ieri, pe întreaga perioadă a zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, cu 2 puncte de rating și 12,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 2.3 puncte de rating și 13,2% cota de piață, pe targetul Național. 

Citeste si: Romanii au ales si aseara “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”; Kanal D, lider de audienta, in tara si la orase, cu un quiz show pentru intreaga familie